بستن

یک متخصص جراحی، قائم‌مقام دانشکده علوم پزشکی شد

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر محمد رفعتی نوایی جایگزین دکتر محمدنبی محمدی در سمت قائم‌مقامی دانشکده علوم پزشکی گراش شد.

qaem-maqam-daneshkadeh-1

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، در جلسه‌ای که به منظور تودیع و معارفه قائم مقام دانشکده علوم پزشکی برگزار شد، دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده، دکتر رفعتی نوایی را به سمت قائم مقامی دانشکده علوم پزشکی گراش منصوب کرد و از دکتر محمدنبی محمدی به پاس تلاش‌های ارزشمند و بنیادی در جهت پیشبرد اهداف دانشکده علوم پزشکی گراش در زمان تصدی این سمت تقدیر کرد. دکتر محمدنبی محمدی پیش از این هم‌زمان سمت‌های معاونت بهداشتی و قائم مقامی دانشکده را بر عهده داشته است.

qaem-maqam-daneshkadeh-3

دکتر محمد رفعتی نوایی متخصص جراحی عمومی است و از حدود دو ماه قبل به عنوان نیروی طرحی به دانشکده علوم پزشکی گراش آمده است. او ۳۵ سال سن دارد و دوره‌های عمومی و تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذرانده است. در گفتگو با روابط عمومی دانشکده، دکتر رفعتی اظهار کرده است که در زمان تحصیلش در دوره عمومی پزشکی، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز شده است. او دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه نیز بوده است، و دو بار دبیری کنگره تحقیقات دانشجویی را نیز به عهده گرفته است.

دکتر رفعتی در جلسه معارفه‌اش، برنامه‌های پیشنهادی خود را بیان کرد و خواستار همکاری و همدلی هیات رییسه و مسئولین علوم پزشکی برای نیل به اهداف این دانشکده شد.

qaem-maqam-daneshkadeh-2

 

11 نظر

  1. امیدوارم این تغییرات موثر واقع بشه….
    ولی کاش دانشکده و متعلقاتش به سمت بومی شدن پیش بره…
    بویژه معاونت بهداشت که […]

  2. منم با memol موافقم . کاش تمام ادارات رو به سمت بومی شدن پیش رود در صورتی که غیر بومی در اداره ها مخصوصا دانشکده علوم پزشکی و معاونت بهداشت و بیمارستان زیادن. غیر بومی در این ارگان ها ریاست می کنند جالب اینجاست که همیشه دم از بومی میزنیم در صورتی که تعداد غیر بومی هارو زیاد میشن . باور کنید نیروی بومی خودمون بیکارن.

  3. متاسفانه اکثر نیروهای گراشی که هیات علمی هستند حاضر نیستند بارمسولیت به دوش بکسند نظیر دکتر حسین سعادت ودکتر دارا و…..

  4. جناب دکتر رفعتی تبریک ان شاله موفق باشید; memoleهمشهری عزیز مهم بومی بودن نیس مهم انسانی و خدایی و دلسوز و بی ریا و و دور از حیله گری و زیاده خواهی ومنفعت طلبی گام برداشتن است؛هستند افراد غیر گراشی در معاونت بهداشتی و بیمارستان که شبانه روز خود را وقف کرده اند برای پیشرفت این مراکز حتی با درامد خییلی کم; هر همشهری گراشی که حاضراست مث انها اینگونه کار کنن بسم الله……؛باید تمام سیستم ها به سمت شایسته سالاری برود نه بومی سالاری؛

  5. خداقوت به خانم انصاری عزیز از معاونت بهداشتی که جواب زحماتشان را نمیشود جبران کرد؛ وهییییییییچکس نمیداند گوهر گرانبهایی ست برای شهرمان گراش

  6. یادمون باشه وفتی نعمت ازکف رفت قدر ان رامیدانیم امثال دکتر محمدی عزیز گوهری برای گراش هستند که بایستی قدرشان بیشتر دانسته شود

  7. کاش جناب آقای علی اصغر حسنی که هم مدیر توانمند هستند وهم آشنابه سیستم دانشگاه وبیمارستان وبومی هستند رو به عنوان قائم مقام دکتر عبدالهی انتخاب میکردند .
    جناب آقای دکتر رفعتی انشااله در مسیر خدمت به ملت پیروز وسربلند باشید.

  8. متاسفانه هیچ شایسته سالاریی توشبکه مشاهده نمیشه…
    دکترمحمدی رو مستثنا کنید،بنده نیز از ایشون سپاسگزارم…
    دیگران واسه کوچکترین حرکتی قبلش پولشونو گرفتن

  9. اگه صحبت از شایستگى باشه
    شایسته تر از نیروی بومی و زحمتکشمون خانم دکتر پورشمسی بنده سراغ ندارم
    خداقوت خانم دکتر

  10. هیچکدام از پزشکای بومی مثل دکتر عبداللهی دلسوز نیستن …خداوند بهشون عمرطولانی بده که به مردم خدمت کنن

  11. دکتر عبداللهی بهترین هستن،شکى در این نیست،منظور بنده در بین کارکنان شبکه بهداشت بودعزیزمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top