بستن

پیشتازی شهدای گراش در نیمه راه فوتسال لیگ برتر

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتسال شهدای گراش با صدرنشینی، نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان فارس را به پایان برد. اما در لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال هلال‌احمر این هفته در خانه شکست خورد.

shohada-2

شهدا صدرنشین نیم‌فصل

به گزارش باشگاه شهدا، با انجام سه بازی در هفته هفتم گروه یک لیگ برتر استان فارس، این مسابقات به نیمه راه رسید. شهدا در ششمین بازی خود توانست تیم شهدای استهبان را در شهر استهبان شکست دهد. این بازی حساس، جمعه سوم دی‌ماه ۱۳۹۵ بین تیم‌های اول و دوم جدول در حضور خیل عظیم تماشاچیان استهبانی برگزار شد. تیم میزبان در دقیقه ۱۹بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که نادر بختیار با درخشش خود نگذاشت تیمش بازنده به رختکن برود.

بازی متعادل به پیش می‌رفت تا این که در دقیقه ۲۷ تیم شهدای استهبان به گل اول بازی رسید. تیم شهدا گراش که نمی‌خواست به راحتی صدر جدول را از دست بدهد حملات خود را دوچندان کرد و تیم هجومی‌تری را روانه میدان کرد. ذکریا عظیمی صدرنشین گلزنان لیگ برتر فوتسال با پاس طلایی علیرضا عظیمی در دقیقه ۳۳ کار را به تساوی کشاند.

در ادامه شهدا گراش توانست یک بار دیگر همانند گل اول به گل برسد. علیرضا عظیمی با پاس بدون نقص، ذکریا عظیمی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد او نیز با شلیکی تماشایی گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه استهبان کرد. ذکریا عظیمی در پایان نیم فصل با ۱۱گل زده توانست به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گیرد.

در دیگر بازی‌های گروه یک در هفته پایانی دور رفت، نبرد داراب ۵-۲ تیم شهید بیاتی نی‌ریز را شکست داد و به رده دوم صعود کرد. منتخب قیر هم برابر خاوران جهرم با یک گل پیروز شد. در گروه شمال این هفته شهرداری شیراز صدرنشین گروه دوم با کوروش صفاشهر ۲-۲ مساوی شد. پیام‌نور مرودشت ۳-۰ نبرد خرامه را برد و امید خرامه ۱-۱ برابر شهرداری مرودشت مساوی شد.

 شهدای گراش با این برد ارزشمند، ۱۶ امتیازی شد و جشن قهرمانی نیم فصل را در استهبان بر پا کرد. احسان جوکار سرمربی تیم شهدای گراش، تلاش بازیکنان و سرپرست تیم، مسعود شمسی، و مدیر باشگاه، حاج حسن جاوید، را ستود و از همه کسانی که همکاری لازم را داشته اند تشکر کرد.
 jadval-footsal
shohada-zakariya-azimi

شکست هلال‌ احمر در آغاز دور برگشت

در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال استان فارس، تیم فوتبال بزرگسالان هلال‌ احمر روز جمعه سوم دی‌ماه در ورزشگاه شهدای گراش به مصاف تیم امیرکبیر نورآباد رفت.

این بازی با شکست یک بر صفر هلال‌ احمر به پایان رسید تا این تیم متحمل پنجمین باخت خود در این فصل شود. قرمزپوشان گراش با یک برد، شش تساوی و پنج باخت، ۹ امتیاز به دست آورده‌اند و در جدول ۱۲ تیمی رقابت‌ها در رده نهم قرار دارند.

هلال‌ احمر هفته آینده به کوار سفر می‌کند و مهمان تیم المهدی اکبرآباد کوار است.

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top