بستن

شکست سنگین در شمال

هفت‌برکه: جوانان هلال احمر در مصاف با رقیب شمالی خود، نساجی مازندران، متحمل شکست دور از انتظار ۴ بر صفر شدند.

به گزارش حسن جبرالدینی، مدیر رسانه‌ای هلال احمر، از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان کشور، روز سه‌شنبه اول آبا‌ماه ۱۴۰۱، هلال احمر گراش می‌بایست در مازندران به مصاف تیم نساجی می‌رفت. گراشی‌ها که از سه بازی قبلی دو پیروزی مقابل تیم‌های ایمان سبز و خلیج فارس و یک تساوی خارج از خانه مقابل غفاری تاکستان قزوین کسب کرده بودند، با ۷ امتیاز در مکان سوم جدول قرار داشتند. آنها برای ادامه روند روبه‌رشد خود چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند. اما در آن سوی میدان، نساجی که نتایج چندان مطلوبی را کسب نکرده بود، برای بهبود بخشیدن به وضعیت خود در جدول مسابقات، چاره‌ای جز برد و کسب سه امتیاز در دیدار خانگی را نداشت.

بازی با حملات تیم شمالی آغاز گردید و از همان ابتدا، اثر خستگی راه و بعد مسافت در ساق‌های بازیکنان هلال احمر نمایان بود. بارش باران و خیس بودن زمین چمن مصنوعی نیز مزید بر علت شد تا تیم میزبان به گل اول بازی دست یابد. در نیمه دوم، بازی متعادل دنبال می‌شد اما در یک غافلگیری، گراشی‌ها دروازه‌ی خود را باز شده دیدند. پس از این گل، شیرازه تیم از هم پاشید و در اواخر بازی، نساجی با زدن دو گل دیگر، برنده‌ی بازی شود و اولین باخت جوانان هلال احمر را این فصل به آنها تحمیل کند.

غلامی، سرمربی هلال احمر، پس از این بازی گفت: «ضمن تبریک به مجوعه نساجی، مسوولیت این شکست را به عهده می‌گیرم و برای اینکه ثابت کنیم که این نتیجه اتفاقی بوده است، محکوم به برد مقابل مقاومت تهران هستیم تا ان شاء الله جایگاه خود را در جدول پس بگیریم و در کنار مدعیان قرار بگیریم.» وی در پایان افزود: «نمی‌خواهم باخت تیمم را توجیه کنم، ولی بعد مسافت و مسیر سی‌ساعته‌ی گراش تا مازندران در رقم خوردن چنین نتیجه‌ای بی‌تاثیر نبوده است. امیدواریم که در بازی‌های آینده راهکارهای بهتری جهت اعزام تیم به شهرهای دور در نظر گرفته شود.»

هلال احمر روز سه‌شنبه دهم آبان‌ماه، ساعت ۱۵، در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبان مقاومت تهران در پنجمین هفته‌ی لیگ برتر جوانان کشور خواهد بود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top