بستن

چه کسی رییس هیات شنای گراش است؟

هفت‌برکه (گریشنا): وضعیت رئیس هیات شنای شهرستان نامشخص است. اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان با معرفی سالاری به عنوان سرپرست هیات، در حال پیگیری روند اداری برای تعیین رئیس جدید است؛ ولی هیات شنای استان معتقد است تا زمان طی کردن این مسیر اداری، خانم جعفریان همچنان رئیس هیات شهرستان گراش است.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، احمد حسن‌نژاد، رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان، با اشاره به این موضوع که در حال حاضر سالاری سرپرستی هیات شنای شهرستان گراش را بر عهده دارد و انجام کارهای اداری به او محول شده است، گفت: «تا زمان مشخص شدن رئیس هیات شنا، می‌بایست سرپرستی برای این هیات انتخاب شود. ما نیز نامه‌ای آماده کردیم و سالاری را به عنوان سرپرست هیات شنا معرفی کردیم. ذبیح‌الله افسانه گزینه‌ی پیشنهادی ما برای ریاست هیات شنا است که به دنبال انجام مراحل اداری آن هستیم و در صورت تایید حراست به استان سفر خواهیم کرد. خانم جعفریان در حال حاضر هیچ سمتی در هیات شنا ندارد.»

حسن‌نژاد عقیده دارد اداره ورزش و جوانان شهرستان بیشتر به مشکلات شهر واقف است و برای تعیین و انجام تغییرات تصمیم استان ملاک نیست.

خانم طیبه جعفریان اما هنوز خود را رییس این هیات می‌داند و دلیلش هم این است که: «چون هیات شنای استان هنوز من را به عنوان رئیس این هیات قبول دارد، من هم موظف هستم در پست خودم بمانم و وظایفم را انجام دهم.»

در تماسی که با دفتر هیات شنای استان داشتیم، حاجی‌زاده، مشاور هیات می‌گوید: «هنوز هیچ نامه‌ای مبنی بر تغییر رئیس هیات شنای شهرستان گراش و یا معرفی فردی به عنوان سرپرست هیات، به دست ما نرسیده است و تمام صحبت‌ها به صورت تلفنی بوده است. برای تغییر رئیس هیات شنای شهرستان می‌بایست بین اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان، هیات شنای استان و اداره کل ورزش و جوانان رایزنی‌ صورت گیرد. اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان گراش برای تغییر رئیس هیات باید فردی را معرفی کند و بعد از تایید حراست، با رئیس هیات استان جلسه‌ای داشته باشد و برنامه‌های خود را برای آینده مطرح کند. در صورت موافقت می‌بایست جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ای برای تقدیر از خانم جعفریان و معرفی رئیس جدید برگزار شود. از نظر ما فعلا خانم جعفریان رئیس هیات است.»

حاجی‌زاده در ادامه تصریح می‌کند: «از سمت دیگر، کمال‌زاده سرپرست هیات شنای استان است و ما در حال فراهم کردن مقدمات انتخابات برای انتخاب رئیس جدید هیات شنای استان هستیم. هر چند سرپرست هیات استان هم می‌تواند روسای هیات‌های شهرستان را جابه‌جا کند، اما ترجیح ما این است که پیگیری این موضوع به بعد از انتخابات هیات شنای استان موکول شود.»

با این وضعیت، هر چند فعالیت‌ ورزشکاران شنا در گراش در حال گسترش است، اما این اختلافات می‌تواند روی آینده‌ی ورزش شنای شهرستان تاثیر بگذارد.

LigeShena (8)

عکس از آرشیو و تزینی است.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. توی ورزش هم باند بازی……………
    جالبه توی گراش هر کسی واقعا برای شهر دلسوزی میکنه و افتخار آفرینی میکنه اونو کنار میزنن!!!!!!
    واقعا متاسفم برای برای ورزش گراش و اداره ورزش و جوانان که با حمایت از آبشار اندیشه همه کار میکنه!!!!!
    خانم جعفریان کسیه که توی استان همه قبولش دارن و هر ساله چندین مدال برای شنای گراش میاره چرا باید تغییرش بدن فقط چون ابشار اندیشه راضی نیست ؟؟؟؟؟

    1. جعفریان کسیه که مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه پیام نور داره و اصلا نمیدونست ورزش یعنی چی و ورزشکار یعنی کی ولی به واسطه آبشار اندیشه یه ذره پر و بال در آورده که الان داره میگه من از اول پرواز بلد بودم ولی مثل اینکه یادش رفته تا همین چند سال قبل اگر حمایت امثال آبشار اندیشه و بچه های ناجی استخر ابشار نبود [….]
      همین فرد اینقدر اعتماد به سقفش زیاد شد که داره ارشد تربیت بدنی رو هم میخونه ولی یکی نیست به این بگه عزیزم کار رو باید به کاردان سپرد شما برو حسابداری

  2. برای پیشرفت ورزش گراش نیاز به تغییر رییس هیات بود احسنت به رییس شجاع اداره گراش که مستقل از استان و با تشخیص خود اهمیتی به نظرات ما فوق خود ندارد و هدفش پیشرفت ورزش گراش است و حالا ببینیم زور کدامیک می چربد در ضمن مگر یک پست مسوول هیات چقدر ارزش دارد که به آن چسبیده اند فوقش دو هفته بیشتر هم باشند

  3. با سلام اداره ورزش گراش با توجه به اینکه پیشینی مقاومت این خانمها را می کرد آقا سالاری را موقت جهت امور اداری من ثوب کردند تا احترام خانم جعفریان حفظ و در فرصت مناسب رییس جدید انتخاب شود که متاسفانه با توجه به روند وقت گیر اداری و و با توجه به اینک خود استان هم فاقد هیات است از فرصت استفاده وهنوز هم رییس خود خوانده هیات می‌شناسند در ضمن با این جو سازی که این سه خانم بوجود آوردند مطمئن باشید میسر دیگر در هیات نجات غریق طی خواهد کرد

  4. با سلام
    بهتر نبود به جای این مطلب که چه کسی ریس هیات شنا است، میزدین
    -چه کسی داره زحمت می‌کشه؟
    -چه کسی داره مقام می‌آره؟
    -و چه کسی داره با واسطه خودشو مطرح می‌کنه؟
    آبشار اندیشه که همیشه حامی ورزش بوده
    -و باز چه کسایی دارن بین آبشار و ریس هیات شنا خانم جعفریان اختلاف می‌ندازن و از آب گل آلود پشه می‌گیرن؟
    آخه من نفمیفهمم چرا تیمی داره این همه مقام میاره دوستان انقدر ناراحتن؟
    آخه اونی که داره کامنت میزاره ببینم اصلا تو منطقه هم یه مقام داره
    واقعا چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top