بستن

«من انقلابی‌ام» برگزیده‌ی سرودهای انقلابی شد

هفت‌برکه (گریشنا): سرود «من انقلابی‌ام» از گروه مصباح الهدی با تنظیم ابوالحسن حسینی، در سومین جشنواره ملی سرودهای حماسی و انقلابی برگزیده شد.

به گزارش آفتاب لارستان سومین جشنواره ملی سرودهای حماسی و انقلابی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» شامگاه دوشنبه در شیراز به کار خود پایان داد.

در این مراسم که در تالار حافظ شیراز و با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از ۳۰ اثر برگزیده در بخش‌های مختلف تجلیل شد. در این میان گروه هنری مصباح الهدی لارستان با اثر «من انقلابی‌ام» در بخش سرود، در کنار گروه‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان و بوشهر عنوان برگزیده را به خود اختصاص داد.

به گفته دبیر سومین جشنواره ترنم بیداری، بیش از ۵۰۰ اثر در حوزه‌های موسیقی نواحی، پاپ، ردیف دستگاهی، اقوام و بخش مدافعان حرم به این جشنواره کشوری ارسال شده و گروه‌های مختلف از سراسر کشور، در روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذر در شهر شیراز به رقابت پرداختند.

در حاشیه اهدای جوایز گروه‎‌های برتر و برگزیده، نشان گروه هنری مصباح الهدی لارستان بر سینه سردار نقدی فرمانده پیشین بسیج و معاون فرهنگی سپاه پاسداران نقش بست و وی به عنوان عضو افتخاری این گروه معرفی شد.

ابوالحسن حسینی، مدیر استودیو پارسینا گراش، تنظیم سرود «من انقلابی‌ام» را انجام داده است. حسینی در بیش از ۱۵ سال فعالیت در حوزه موسیقی سابقه مدیریت چند گروه موسیقی پاپ و ریاست انجمن موسیقی گراش را دارد.

این دومین همکاری حسینی با گروه مصباح الهدی است. «سرزمین آرش» نخستین همکاری حسینی با این گروه، مقام برتر در بخش سرود جشنواره بین المللی ضد استکباری طبس در تهران را به دست آورد. در این جشنواره، گروه هنری مصباح الهدی اثر «سرزمین آرش» خود را در حضور اساتید برجسته موسیقی و گروه‌های برتر کشور در تالار اندیشه حوزه هنری تهران اجرا کرد.

mesbah-olhoda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top