بستن

مرگ پیرمرد افغانی در استخر

هفت‌برکه (گریشنا): امیدخان نظری، پیرمرد هفتادساله افغانی، در استخری در جاده چک‌چک طعم مرگ را چشید.

Hadesehمسئول واحد ارتباطات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گراش، کاظم رضایی، می‌گوید: «ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه‌ی روز یکشنبه ۲۱ آذرماه، تلفن اورژانس زنگ خورد و خبر غرق‌شدگی فردی از اتباع افغانستان در استخر باغی در جاده چک‌چک به ما داده شد.»

آمبولانس پایگاه اول شهری گراش بلافاصله به محل حادثه اعزام شد. داماد و پسر پیرمرد که سعی در نجات او داشتند، قبل از رسیدن اورژانس، پیرمرد را از استخر بیرون کشیده بودند. نیروهای اورژانس به محض رسیدن و مواجهه با پیکر بی‌جان مصدوم، با وجود آن که شواهد نشان می‌داد که حداقل یک ساعت از سقوط او در استخر می‌گذرد، اقدامات احیاء را آغاز کردند. با برگشتن ریتم قلبی بیمار و امید به زنده ماندنش، او به بیمارستان منتقل شد.

اما با وجود تلاش زیاد کارکنان اورژانس ۱۱۵ و اتفاقات بیمارستان، به دلیل ضربه‌ای که به سر پیرمرد وارد شده بود و همچنین گذشت زمان طولانی تا خارج شدن از استخر، او فرصت زندگی را از دست داد. هر چند به دلیل کم بودن آب استخر، گمان بر این است که ضربه به سر او در اثر افتادنش به استخر بوده است، اما عوامل انتظامی، برای یافتن علت واقعی ضربه به سر او، به دنبال شواهد موثق‌تری هستند تا پرونده این مرگ مشکوک بسته شود.

محمد شکاری، از پایگاه امداد هلال‌احمر، نیز این حادثه را اینطور روایت می‌کند: «بر اساس گزارش تلفنی اورژانس مبنی بر یک مورد غرق‌شدگی در استخر، امدادگران پایگاه امداد بین‌شهری به همراه اورژانس به محل اعزام شدند و نیروهای اورژانس مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند. در این حادثه جسد امیدخان نظری، ۷۰ساله و متولد افغانستان از استخرخارج شد.»

marg

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top