بستن

جشن آغاز امامت منجی در تنگ آب

هفت برکه (گریشنا):جشن آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان(عج) صبح جمعه با حضور پررنگ اهالی خیابان آبیاری و حافظان موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش در تفرجگاه تنگ آب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، این جشن به ابتکار کانون فرهنگی مسجد قمر بنی هاشم(ع) (مسجد حاج فتح اله) و همکاری موسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش برگزار و با استقبال اهالی خیابان آبیاری مواجه شد.
قرائت زیارت آل یاسین، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداح اهل بیت(ع) حاج عباس قاسمی، از جمله برنامه‌های این جشن مردمی بود. در این برنامه همچنین به ۵ نفر از نفرات برتر مسابقه قیام۴ با موضوع مهدویت جوایزی اهدا شد. مسابقه‌ای نیز برای نگارش دل‌نوشته خطاب به امام عصر(عج) برگزار و ۳ نفر برتر جوایزی را کسب کردند. به هفت‌نفر از نونهالان و ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی اعطا شد. در پایان برنامه نیز از شرکت‌کنندگان پذیرایی صبحانه به عمل آمد.
این دومین برنامه عمومی کانون فرهنگی مسجد قمر بنی هاشم(ع) (مسجد حاج فتح اله) است که برای اهالی خیابان آبیاری تدارک دیده شده است.

gashen-emamat9

 

4 نظر

    1. آقا یا خانم ج ص
      ربطش به اینه که هر جایی میشه مراسم گرفت مثل مراسم های عروسی که در باغ ها میگیرند مگه اشکالی داره ؟اینم یه نوع مراسمه اتفاقا خیلی هم باصفا وجالب بود .

    2. وقتی شما ربط این که با وجود مساجد و عبادت گاهها در زمان پیامبر، حضور این والا مقام به مدت چهل سال در کوه و غار حراء برای نجوا و عبادت رو به بنده گفتین، افرادی که در این جشن و در کوه حاضر بودن ربط آقا ولی عصر(عج) با تنگ آب رو بهتون میگن؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top