هفت‌برکه (گریشنا): از خدمات سی‌ساله ابوالقاسم مقدسی در آموزش و پرورش و سمت مدیریت دبستان فرامرزی تقدیر شد.

moghaddasi-ghasem-2

۱۴ آذرماه، فرصتی بود که دانش‌آموزان امروز و سال‌های دور مدرسه فرامرزی از آقای مدیر خداحافظی کنند. مراسم تقدیر از جانباز بازنشسته فرهنگی با حضور شاهچراغ امام جمعه گراش، مدیر و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان گراش، و اولیا دانش‌آموزان در سالن نمازخانه دبستان فرامرزی برگزار شد. مدیر و اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان فرامرزی برگزارکننده این مراسم بودند.

ابوالقاسم مقدسی متولد ۱۳۴۳ در گراش است و در هشت سال گذشته مدیر دبستان فرامرزی بود. او از سال ۱۳۶۴ وارد تربیت‌ معلم لار شد و حضور او در آموزش و پرورش از سال ۱۳۶۶ و خدمت در روستای حسین‌آباد فداغ آغاز شد.

مقدسی از سال ۱۳۷۱ به گراش آمد. بیشتر دوران خدمت او به عنوان معلم، معاون و مدیر در مدرسه فرامرزی واقع در غرب گراش و بلوار پیامبر اعظم،گذشته است. دو سال حضور در اداره آموزش و پرورش و دو سال تحصیل و تدریس در شیراز هم در کارنامه این معلم سختکوش دیده می‌شود.

مقدسی بعد از هشت سال مدیریت در مدرسه فرامرزی جای خود را به مصطفی معتمدی داد.

در این سال‌ها کودکان زیادی زیر دستان او بزرگ شده‌اند. از مقدسی در مورد شاگردهای او پرسیدم: «خیلی از شاگردهای سال‌های دورم الان خودشان افراد شناخته‌شده‌ای هستند. آقای نظری، معاون پرورشی مدرسه در سال‌های دور شاگرد من بود. حامد عبداللهی و میلاد عبداللهی نیز از شاگردان من بوده‌اند و البته خیلی‌های دیگر که هر وقت آن‌ها را می‌بینم از سال‌های گذشته و نصحیت‌های من یاد می‌کنند.»

آقای مقدسی در آغاز دوران بازنشستگی است اما می‌گوید به زودی کاری را آغاز خواهد کرد.

moghaddasi-ghasem-1