بستن

بازنشستگی آقای مدیر مدرسه فرامرزی

هفت‌برکه (گریشنا): از خدمات سی‌ساله ابوالقاسم مقدسی در آموزش و پرورش و سمت مدیریت دبستان فرامرزی تقدیر شد.

moghaddasi-ghasem-2

۱۴ آذرماه، فرصتی بود که دانش‌آموزان امروز و سال‌های دور مدرسه فرامرزی از آقای مدیر خداحافظی کنند. مراسم تقدیر از جانباز بازنشسته فرهنگی با حضور شاهچراغ امام جمعه گراش، مدیر و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان گراش، و اولیا دانش‌آموزان در سالن نمازخانه دبستان فرامرزی برگزار شد. مدیر و اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان فرامرزی برگزارکننده این مراسم بودند.

ابوالقاسم مقدسی متولد ۱۳۴۳ در گراش است و در هشت سال گذشته مدیر دبستان فرامرزی بود. او از سال ۱۳۶۴ وارد تربیت‌ معلم لار شد و حضور او در آموزش و پرورش از سال ۱۳۶۶ و خدمت در روستای حسین‌آباد فداغ آغاز شد.

مقدسی از سال ۱۳۷۱ به گراش آمد. بیشتر دوران خدمت او به عنوان معلم، معاون و مدیر در مدرسه فرامرزی واقع در غرب گراش و بلوار پیامبر اعظم،گذشته است. دو سال حضور در اداره آموزش و پرورش و دو سال تحصیل و تدریس در شیراز هم در کارنامه این معلم سختکوش دیده می‌شود.

مقدسی بعد از هشت سال مدیریت در مدرسه فرامرزی جای خود را به مصطفی معتمدی داد.

در این سال‌ها کودکان زیادی زیر دستان او بزرگ شده‌اند. از مقدسی در مورد شاگردهای او پرسیدم: «خیلی از شاگردهای سال‌های دورم الان خودشان افراد شناخته‌شده‌ای هستند. آقای نظری، معاون پرورشی مدرسه در سال‌های دور شاگرد من بود. حامد عبداللهی و میلاد عبداللهی نیز از شاگردان من بوده‌اند و البته خیلی‌های دیگر که هر وقت آن‌ها را می‌بینم از سال‌های گذشته و نصحیت‌های من یاد می‌کنند.»

آقای مقدسی در آغاز دوران بازنشستگی است اما می‌گوید به زودی کاری را آغاز خواهد کرد.

moghaddasi-ghasem-1

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. استاد گرامی
    جناب آقای مقدسی
    با سلام
    بسیار خرسندم از خبر بازنشستگی شما و از طرفی دیگر کمی ناراحت، چرا که نسل های آتی از نعمت وجود فردی با ویژیگی های؛ اخلاق مداری، تعهد، صبوری و بنده مخلص خداوند بودن همچون شما در عرصه آموزش و پرورش محروم خواهند بود اما امید دارم مسیر شما در عرصه آموزش و پرورش، امروزه با نسل هایی که از شما آموختند استوارتر از همیشه ادامه خواهد یافت.
    باعث افتخار است سایه حمایت ها و رهنمون های شما که از دوران ابتدایی در مدرسه پیام آوران با من همراه بوده همچنان در هر مقطع از زندگی و تحصیلی بنده جریان دارد، امیدوارم با توکل بر خداوند منان شرمنده لطف و محبت شما و دیگر معلمان و اساتید گرامی نشویم.
    پاینده بمانید
    دانش آموز همیشگی شما
    حامد عبداللهی

  2. باسلام.ازمدیریت محترم جدیدآموزشگاه فرامرزى جنا ب آقاى معتمدى ومعاونین ایشان ودیگرهمکاران امام جمعه محترم ومدیرت محترم آموزش وپرورش شهرستان گراش واولیا محترم بخاطرتقدیر ازاینجانب کمال تشکروسپاسگزارى به
    عمل مى آورم. امیدوارم خدمت ۳۱ساله ام مرضى خداوند قرارگیرد. همچنین ازسایت محترم گریشنا وشخص آقاى مهندس خواجه پوروهمکارانشان تقدیروتشکربه.عمل مى آید.

  3. سلام خدمت مهندس حامدعبداللهى.ازلطف وعنایت شمابسیارمتشکرم.براى بنده همین افتخار بس مهندسین همچون شماودیگردوستانتان واردعرصه خدمت به کشورعزیزمان وشهرمان شده اید .موفقیت روزافزون
    شماراازخداوندمنان خواستارم .

  4. برای ما دانش‌آموزهای مدرسه پیام‌آوران همیشه نامِ آقای مقدسی با یک اسم دیگر همراه بود: آقای کارگر.
    اما ما فرصت سپاسگزاری از آقای کارگر را هیچ‌وقت پیدا نکردیم. تا چشم باز کردیم، او نبود!
    اتفاق خوب و مسرت‌بخشی است این‌که انجمن اولیای یک مدرسه، مراسم بازنشستگی یک مدیر را برگزار کرده‌اند. این قدرشناسی خودش جای قدرشناسی دارد.
    خسته نباشید و دست مریزاد عرض می‌کنم به جناب آقای مقدسی (برای ۳۰ سال تلاششان در عرصه آموزش) و امید که قدرشناسی از مقام معلم به فرهنگ همه‌ی ما تبدیل شود، قبل از این‌که فرصت بگذرد.

  5. جناب آقای مقدسی دوست فرهنگی و ارزشی
    حال که بعد از سی سال خدمت صادقانه در سنگر تعلیم و تربیت از خدمت رسمی در آموزش و پرورش فارغ شده اید به جناب عالی تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما بهروزی و سربلندی خواستارم.

    از پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم
    ای معلم چون کنم توصیف تو / چون خدا مشکل توان تعریف تو

  6. سلام و خسته نباشید به همه خادمین مردم هر کسی در هر پستی .
    و یه خدا قوت جانانه به برادر عزیزمان حاج قاسم

  7. با سلام و عرض ادب خدمت معلم و استاد ارجمند وبزرگوار جناب آقای مقدسی؛
    بنده هم به نوبه ی خود و به عنوان فردی که افتخار شاگردی شما را در مدرسه ی فرامرزی داشته ام ، هر چند خاطره ی چندان خوشی از شما بزرگوار ندارم آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما از درگاه ایزد یکتا خواهانم ، خاطر دارم أوائل دوره معلمی شما و در عنفوان جوانی همچون دیگر معلمین عزیز، تلاش بر نشان دادن هر چه بیشتر توانایی های خود داشتید ، و این حقیر سراپا تقصیر در کلاس شما سالی را از سالهای عمرش را نه به خاطر کم کاری شخصی و یا درسی ، که به دلیل ضعف مدیریت وقت و بی توجهی شما نسبت به موضوع از دست داد.
    و این همیشه در خاطر شاگرد تان باقی ماند ، و دلیلی محکم برای بروز توانایی های اینجانب در سالهای بعد گردید ، اما حال پس از گذشت سالها بزرگواران عزیز در خبرگزاری باعث و بانی تجدید دیدار بنده با شما بزرگوار شدند ، که جای تشکر دارد، گرد سالها نوشته های گچی بر چهره ی شما عزیز نقش بسته و نشان از عمری تلاش دارد، ،سرافراز و برقرار باشید ان شاءالله.
    حقیر شاگردی بسیار منضبط ، از خانواده ای بسیار ساده اما مذهبی و دلسوز ، و از نظر درسی بسیار توان مند و کوشا، چنان که در حال حاظر نیز دست از این تلاش ها بر نداشته و در کسوت استاد و شاگردی مشغول فراگیری هستم.
    (إن أحسنتم أحسنتم لأنفسکم و إن أسأتم فلها..)

    در پناه خداوند محفوظ باشید.

  8. سلام به دوستان عزیزآقایان محمدامین نوبهار’حجت عابدى ودوست گرامى بانام مستعارسلسبیل ازابرازمحبتتان بسیارسپاسگزارم.موفقیتتان
    راازخداوندخواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top