بستن

مسابقات فوتسال جام رمضان به مرحله نیمه‌نهایی رسید

تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی فوتسال جام رمضان حریفان خود را شناختند.

با پایان گرفتن بازی‌های مقدماتی فوتسال جام رمضان که از روز شنبه هفتم مرداد در سالن فرهنگسرای آبشار اندیشه آغاز شده بود، پس از شش شب، تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی حریفان خود را شناختند. تیم‌های نیکخو و رحمانیان از گروه الف توانستند با امتیاز بهتری نسبت به تیم‌های آبشار اندیشه و میثاق کنگ‌ریشه به مرحله بعدی راه پیدا کنند. در گروه «ب»، اتحاد ارد و آرامش، بالاتر از تیم‌های نتظام و ستاره‌جنوب به مرحله بعدی راه یافتند.

دوشنبه شب ۲۳ مرداد از ساعت ۲۱:۳۰ تیم نیکخو با دو برد و یک تساوی در مرحله گروهی به مصاف آرامش خواهد رفت. آرامش با دو برد و یک مساوی و با تفاضی گل کمتر در گروهش دوم شد.

در بازی دوم هم از ساعت ۲۳ اتحاد ارد مقابل رحمانیان قرار می‌گیرد. اتحاد در مرحله گروهی دو برد و یک مساوی دارد و رحمانیان هم با دو برد و یک باخت راهی این مرحله شده است.

طبق برنامه، بازی رده بندی و فینال پنجسنبه شب ۲۶ مرداد برگزار خواهد شد. کمیته فوتسال گراش و فرهنگسرای ابشار اندیشه فوتسال جام رمضان، یادواره شهدای ورزشکار را برگزار می‌کنند. البته با عدم حضور تیم‌های مطرح باشگاهی طبق قرار قبلی هیئت فوتبال استقبال کمی از این مسابقات شده است. هرچند حضور دو تیم از ارد، یک تیم از کنگ‌ریشه و تیمی متشکل از بازیکنان نیروی انتظامی گراش در این مسابقات جالب توجه بود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top