بستن

دانشگاه علوم قرآنی گراش با دو رشته کار خود را آغاز می‌کند

از مهرماه امسال ۶۰ دختر دانشجو در دو رشته کارشناسی تفسیر قرآن مجید و علوم قرآن مجید در دانشگاه علوم قرآنی گراش مشغول به تحصیل می‌شوند.

با انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۱ نام دانشگاه علوم قرآنی گراش به رشته‌های موجود افزوده شده است. دانشگاه علوم قرآنی وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است. مرکز این دانشگاه در قم قرار دارد و ۱۴ شعبه آن در شهرهای مختلف فعال هستند. تازه‌ترین شعبه‌های این دانشگاه در دو شهر گراش و بندرعباس افتتاح خواهد شد.

حبیب الله مهرابی از اعضای هیات موسس دانشگاه علوم قرآنی گراش درباره مزایای تحصیل در این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم قرآنی جزو دانشگاه‌های روزانه و رایگان است و با توجه به این که دانشگاه دارای خوابگاه و امکانات رفاهی خواهد بود در اولویت بسیاری از دانشجویان قرار دارد.

بر اساس اعلام سایت دانشگاه علوم قرآنی، ﻓـﺎرغ اﻟﺘﺤﺼـﻴﻼن اﻳـﻦ داﻧﺸـﮕﺎه در اوﻟﻮﻳﺖ اﺳﺘﺨﺪام داﻧﺸﻜﺪه‌ﻫﺎی ﻋﻠﻮم ﻗﺮآﻧﻲ و ﺑﺨﺶﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺳﺎزﻣﺎن اوﻗﺎف و اﻣﻮر ﺧﻴﺮﻳﻪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد. امکان تحصیل در رشته‌های علوم قرآنی تا مقطع دکترا وجود دارد.

دانشگاه علوم قرآنی گراش فعالیت خود در ساختمان دبیرستان اسعدی در مرکز شهر آغاز خواهد کرد. قرار است فردا با حضور مسئولین کلنگ ساختمان اصلی دانشگاه در انتهای بلوار شهدا به زمین زده شود.

دریافت دفترچه تکمیلی(+) سایت دانشگاه (+) شرایط پذیرش (+)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. با تشکر از همه عزیزانی که در راه اندازی این دانشگاه تلاش کردن و به امید پیشرفت و راه اندازی دیگر واحد های دانشگاهی همانند: دانشگاه های روزانه، شبانه، غیر انتفاعی، پیام نور و دانشگاه های علمی کاربردی و فنی و مهندسی باشیم.

  2. یکی از آقایان لار وقتی سازمان تبلیغات گراش ( مستقل از لار ) افتتاح شد از ناراحتی دچار مشکل قلبی شد ودر بیمارستان بستری شد . با افتتاح دانشکده علوم قرآنی گراش لابد برخی دیگر سکته می کنند

  3. با تشکر از همه ی عزیزان و مسولین
    به فکر شهر باشید به فکر آینده بچه هامون مثل بقیه دانشگاه ها نشود که سالهای زیاد واسه ساخت آن منتظر باشیم
    وهم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در حال ساخت که تا حالا به هیچ جا نرسبده…متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top