DSC07583عصر اوز در شماره ۱۴۱، مرداد ۹۱ به مناسبت ماه رمضان با عکسی از کعبه در صفحه اول منتشر شده است. دیدار نماینده مجلس با اعضای شوراهای اسلامی بخش و مردم شهر اوز تیر اول این شماره است. این خبر اما در پایین صفحه سوم کار شده است که چندان با اهمیت موضوع مرتبط نیست. در این جلسه مردم و شورای شهر اوز پیگیری ارتقاء اوز را از دکتر جعفرپور خواسته‌اند و در کنار آن اعلام نارضایتی مردم از ساخت ندامتگاه در نزدیکی اوز هم در این جلسه مطرح شده است که به صورت اجتماع مردمی که در فضای مجازی بازتاب داشت و تنظیم تومار همراه بوده است. قول مساعد نماینده مردم در خصوص پیگیری این دو درخواست در این خبر آمده است.

گزارشی از جلسه شورای اداری بخش اوز و یادداشتی درباره کار جوانان در اوقات فراغت تابستان از مطالب صفحه دوم این شماره است.

یادداشتی خودمانی درباره صادق رحمانی و خبر نوشتن داستان سرگذشت قلعه گراش در کنار خبر نصب سیستم جدید روشنایی تونل بزن کار شده است. خبر اول را در افسانه خوانده بودیم و خبر دوم تقریبا در تمام نشریات چاپی و سایت‌های منطقه بازتاب داشته است.

برگزاری نمایشگاه کتاب و حجاب، عنوانی است که در جریان نمایشگاه‌های برپا شده در اوز، لار و گراش هر ساله چندین بار تکرار می‌شود. خبر برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها هم همانند برپایی آنها به شکلی ساده و گذرا در نشریات نشریات درج می‌شود که کمتر توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

عصر اوز در صفحه‌ای با یادداشت‌هایی به پیشواز روز خبرنگار رفته است.

چاپ افقی آگهی مبلمانی که به صورت عمودی طراحی شده است هم در صفحه اول از نشریه‌ای با سابقه عصر اوز بعید است.