بستن

صدرنشینی فوتسال شهدا و جوانان هلال‌احمر در فارس

هفت برکه (گریشنا): حاصل حضور و میزبانی تیم‌های فوتبال و فوتسال گراش در لیگ‌های برتر استان فارس، دو برد و دو تساوی بود.

هفته‌ای که هر چهار نماینده گراش میزبان رقیبان بودند با برد فوتسال شهدا و جوانان هلال‌احمر و تساوی بزرگسالان و نوجوانان به پایان رسید. از این هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال استان فارس آغاز شد. تیم فوتسال شهدا در هفته اول نبرد داراب را با هتریک ذکریا عظیمی سه بر یک شکست داد و از آغاز راه در صدر جدول قرار گرفت. تیم نبرد یکی از فینالیست‌های دوره قبل بازی‌ها بود.

در دیگر بازی‌های هفته اول این نتایج به دست آمد: نبرد خرامه ۴-۳ میعاد اقلید  را شکست داد، شهرداری مرودشت و پیام نور مرودشت  ۲-۲ مساوی شدند. شهید بیاتی نیریز ۳-۱ میلاد فسا میلاد فسا را شکست داد.

در مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان، هلال‌احمر گراش در خانه برابر گلستان فاروق مرودشت با تساوی بدون گل متوقف شد. هلال احمر تا هفته هفتم از هفت بازی، هفت امتیاز دارد و در میانه جدول قرار دارد. تیم بزرگسالان هلال‌احمر در هفته هشتم جمعه ۲۸ آبان مهمان تیم پرسپولیس جهرم است.

جوانان موفق‌ترین تیم هلال‌احمر در این هفته بود. جوانان موفق شدند در هفته یازدهم با گل‌زنی ابراهیم کامیاب تیم شاهین پارسه جهرم را شکست دهند و موقعیت خود در صدر جدول را تثبت کنند. تیم جوانان هلال‌احمر پنجشنبه ۲۷ آبان ماه مهمان تیم شهرداری جهرم خواهد بود.

ابراهیم کامیاب برای تیم نوجوانان نیز از روی نقطه پنالتی گل‌زنی کرد. اما این گل برای برد این تیم کافی نبود و هلال‌احمر در خانه با نتیجه یک‌ بر یک برابر توکلی داراب متوقف شد. نوجوانان هلال‌احمر در هفته دوازدهم جمعه ۲۸ آبان‌ ماه برای دیدار با تیم شاهین به فیروزآباد سفر می‌کنند.

عکس‌های مجید افشار از این بازی‌ها را ببینید:

footsal4

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top