امروز تکلیف ۳۹۰ کنکوری در گراش و گراشی‌هایی که در گوشه و کنار کشور در کنکور شرکت کرده‌اند مشخص شد. به نظر می‌رسد بهترین نتیجه را تا اینجا نفیسه مهیایی با رتبه ۱۹۲ کشوری به دست آورده است.

از سوی کانون طه که برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای کنکور فعالیت دارد نتایج فعالان کانون اعلام شده است. دانش‌آموز گراشی که در مدارس تیزهوشان و نمونه لار درس می‌خوانند نتایج به نسبت خوبی را به دست آورده‌اند. نفیسه مهیایی دختر جانباز خلیل مهیایی دبیر شیمی دبیرستان‌های گراش  رتبه ۳ را در سهمیه شاهد و رتبه ۱۹۲ کشوری را به دست آورده است. نفیسه در رشته علوم تجربی دبیرستان تیزهوشان لار درس خوانده است. مجید زارعی با رتبه ۳۱۰ منطقه ۲ در رشته ریاضی و سعید سروش با رتبه ۳۱۷ منطقه ۲ در رشته تجربی دیگر دانش‌آموزان موفق امسال هستند. رامین کریمی دیگر دانش آموز گراشی در لار رتبه ۲۲۰۰ و محمد فتحی رتبه ۱۹۰۰ ریاضی را به دست آورده‌اند.

در میان محصلان حاضر در گراش، مسلم برازش با رتبه ۱۵۰۰ منطقه سه در رشته ریاضی بهترین نتیجه را به دست آورده است. زهره جعفری با رتبه ۲۸۰۶ و بهنام قنبرپور با رتبه ۳۱۵۰ دیگر دانش آموزان موفق رشته ریاضی هستند.

بهترین رتبه تجربی‌ها را سعید جوشن کسب کرده است. جوشن در منطقه ۳ رتبه ۲۸۰۰ را دارد. بعد از او حمید یحیی‌پور ۳۳۰۰ و فاطمه یحیایی ۶۰۰۰ هستند. ابراهیم رحیمی در رشته هنر رتبه ۴۰۰ منطقه سه را به دست آورده است.

در میان گراشی‌های دیگر خانم یحیایی از قم رتبه ۱۲۵ را به دست آورده است و فاطمه امینی از شیراز رتبه ۱۸۰۰ منطقه یک را در رشته تجربی دارد.

این‌ها شاخص‌ترین گراشی‌ها در کنکور ۱۳۹۱ بودند که باید تا نیمه شهریور منتظر بمانند تا ببینند انتخابات‌شان و سرنوشت آن‌ها را راهی کدام دانشگاه خواهد کرد.

Konkoor