بستن

زن جوان از چنگ سرطان گریخت

هفت‌برکه(گریشنا): در عمل جراحی موفق در بیمارستان گراش توده سرطانی از شکم زنی ۳۱ ساله خارج شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش،این خانم ۳۱ ساله در گفتگو با روابط عمومی درباره بیماری خود و پیگیری درمانش گفت: «بیش از یک سال قبل متوجه ورم شکم خود شدم که فکر می‌کردم شاید ورم معده و یا کیست باشد و برای انجام سونوگرافی به مرکز استان مراجعه کردم و دلیل این ورم را وجود تومورهای سرطانی داخل شکمی تشخیص داده شد.»

وی در ادامه گفت:« در این مدت دوبار (یک بار در بیمارستان خصوصی و یک بار در بیمارستان دولتی) در شیراز عمل شدم و حتی ۱۶ جلسه شیمی درمانی هم برای من انجام شد ولی متاسفانه موفقیت‌آمیز نبود. تا این که من را به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش ارجاع دادند، البته سال قبل هم به من گفته بودند که بیمارستان گراش امکانات و پزشکان خوبی دارد ولی من باور نداشتم. تا این که روز دوشنبه در بیمارستان گراش تحت عمل جراحی سرطان قرار گرفتم و بحمدالله تومورهای سرطانی از داخل شکم من خارج شده و عمل موفقیت آمیز بوده است.»

این بیمار در عمل‌های قبلی هزینه‌ای نزدیک به شصت میلیون ریال پرداخت کرده است ولی هزینه‌ی عمل در بیمارستان گراش حدود دو میلیون ریال بود. این بیمار در حال حاضر در بخش ICU  بیمارستان بستری است و به گفته پزشک معالج وی، حال عمومی ایشان خوب است.او از پزشک معالج خود و نیز پرسنل بیمارستان گراش به دلیل رسیدگی و برخورد مناسب تشکر و قدردانی کرد.

15

 

10 نظر

  1. به امید و یاری حق به همت والای خیرین عزیز و جناب آقای دکتر عبداللهی و دکتر محقق دستگاه پرتو درمانی هم زودتر نصب شود تا گراش به قطب درمان سرطان جنوب تبدیل شود
    تشکر از کادر مدیریتی بیمارستان گراش جناب آقای راستی جناب آقای حقیقی و پرسنل زحمت کش پرستاری و سپاس از همت بلند و والای دکتر عبداللهی و دکتر محقق که بدون هیچ چشمداشتی تمام هم و غم خود را برای اعتلای بیمارستان و گراش و ادامه راه شیخ احمد عزیز گذاشته اند خداوند به شما اجر بدهد دعای خیر ما بدرقه ی راهتان

  2. با سلام؛خدارحمت کند خیر بزرگوار؛خداقوت پروفسور واستاد گرامی جناب اقای دکتر عبداللهی-ارزوی سلامتی دارم برای همه بزرگواران جناب اقای دکتر گلستان٬جناب اقای دکتر محقق ٬مدیریت دلسوز جناب راستی٬پرسنل اتاق عمل وهمه ی دیگر دوستان که پشت پرده درنظر گرفته میشوند:پرستاران زحمت کش٬نیروهای تاسیساتی٬خدماتی و…..

  3. چه خوبه که بیمارستانهای منطقه هر کدوم به یه کار تخصصی بپردارن و در همون حیطه ارتقا پیدا بکنند نه اینکه بخاطر رقابت همه بیمارستانها در همه تخصص ها سرمایه گذاری کنند و نتونن از پس همه اش بربیان. طبق این لینک و اخبار سایت های دیگه مرکز بزرگ درمان سرطان دارن در شهر مجاور هم میسازن http://tasalamati.com/e/7JgBm/

  4. اول طلب مغفرت میکنیم بران حاتم طایی ایران مرحوم حاج شیخ احمد انصاری که بنیاد این بیمارستان رانهاد بعد خداقوت ودستمریزاد به پروفسور احمد عبدالهی که شبانه روز وقت خودش راوقف مردم کرده است

  5. طبق اطلاعاتی از یکی از مسئولین دانشکده؛هزینه ساخت مرکز رادیوتراپی از خیرین محترم جمع آوری شده ولی جناب وزیر هنوز مجوزی صادر نکردند.

  6. شما که لینک گذاشتی یه سر اول خودت به خبر میزدی. تاریخ انتشار خبر سال ۹۲ بوده الان سال ۹۵ هستیم . گراش ماشالله در هر کاری سرآمد و گل سرسبده….
    گراش در بحث درمان سرطان با وجود امکانات موجود و حضور پزشک فوق تخصص، بااخلاص و خوب شهرمون جناب دکتر عبدالهی در منطقه حرف اول را میزنه………..

    1. درسته که خبر مربوط به سه سال پیش هست ولی در دست اقدام هست. خداوند استاد گرامی دکتر عبدالهی رو برای شهرمون و منطقه نگهدارن که وجودشون منشا خیر توی منطقه هست ولی لاری هم میگن ما استاد دکتر طالعی داریم که گل سرسبد درمان سرطان توی شیراز و استان فارس هستن

  7. ضمن تشکر از زحمات همه ی عزیزان زحمتکش در جهت ارتقا شهر گراش، با توجه به اینکه مراکز درمانی گراش داره در سطح کشور معروف می شه و مراجعه کننده زیاده جا داره مهمانسرای عمومی، هتل، متل و یا هر جایی که بشه چند روزی رو سپری کرد احداث کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top