بستن

کریمی‌فرد فرماندار گراش شد

حمیدرضا کریمی‌فرد از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان گراش منصوب شد.

چهارشنبه ۱۱ مردادماه با حضور دکتر فیروزآبادی معاون سیاسی استانداری فارس، صادقی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و مسئولین شهرستان گراش، دومین فرماندار شهرستان گراش پس از تاسیس معرفی شد. با حکم مصطفی محمدنجار، حمیدرضا کریمی فرد جانشین  مسعود خواست‌خدایی شد. دکتر فیروزآبادی در معرفی فرماندار جدید گفت: آقای کریمی‌فرد به عنوان معاون مدیرکل در استان بوشهر فعالیت داشته و انسانی است پیگیر. معاون استاندار فارس ضمن اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی گفت: هدف سند ۱۴۰۴ این است که ایران بزرگترین قدرت علمی و اقتصادی منطقه باشد که بعد از گذشت شش سال هدف اول محقق شده و ایران بزرگترین قدرت علمی منطقه است.

حجت‌الاسلام سید رضا حسینی امام جمعه گراش مسئولین شهر را به رعایت حرمت یکدیگر توصیه کرد. امام جمعه گراش گفت: قدردانی از خدمات گذشتگان بر توفیقات انسان می‌افزاید.

کریمی‌فرد فرماندار جدید گراش در نخستین سخنان خود به اهمیت موضوع وحدت و همدلی اشاره کرد. وی گفت: همانگونه که در سطح ملی و انشاالله بین‌المللی کانون و محور وحدت ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای می‌باشد کانون و محور وحدت در سطح شهرستان نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه معزز خواهد بود. فرماندار گراش در مورد برنامه‌ی خود گفت: به حول و قوه الهی حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با اولویت سرمایه‌گذاران بومی شهرستان از رئوس برنامه‌های فرمانداری می‌باشد.

پیش معرفی کریمی‌فرد، مسعود خواست‌خدایی فرماندار پیشین شهرستان و برخی از روسای ادارات گزارشی از عملکرد خود را ارائه کردند. خواست‌خدایی با اشاره به مشکلات کار پس از تاسیس شهرستان گراش گفت: فعالیت ما در فرمانداری از دوم شهریور ۱۳۸۹ آغاز شد اما اولین اعتبار خود را در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ دریافت کردیم و طی این مدت یک میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان دریافت شده است.

فرماندار پیشین گراش افتتاح بیش از ۳۰ اداره در طی دو سال در شهرستان را از موفقیت‌های خود خواند و درباره وضعیت اداراتی که هنوز در شهرستان تاسیس نشده‌اند گفت: ما چندین جلسه با نماینده پیشین خدمت آقای تویسرکانی رییس ثبت اسناد رسیدیم. از سوی شورا شهر ساختمانی آماده شد. اداره ثبت اسناد قرار بود سال گذشته افتتاح شود ولی به دلیل انتخابات مساله به تاخیر افتاد. الان باید تامین نیرو انجام شود. در مورد فرهنگ و ارشاد نیز مجوز نمایندگی گرفته شده است و بحث تامین فضای اداری داریم که فضا تامین شده است.

عکس‌های سعید توکلی از این مراسم را گزارش تصویری ببینید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

9 نظر

  1. از اسفند تا حالا ما یک خبر هم از گراش در سایت استانداری فارس نداشتیم . دیروز که فرماندار عوض شد هم این سایت حتی اشاره ای به این موضوع نکرده . انگار اونها هم شهرستان شدن گراش را شوخی گرفتند . هر چند فرمانداری گراش هم کم کاری کرده و مسئوله.

  2. مردم بی صبرانه درانتظار افتتاح اداره اسناد وارشاد هستند و انشالله عید سعید فطر موقع مناسبی برای افتاح است واز این راه فرماندار جدید گراش می تونه محبوبیت خود را نشون بده.

  3. اقای فرماندار ضمن عرض تبریک ،می خواهم یک نکته ای را یاداوری کنم که شاید فرماندار قبل ان را فراموش کرد و ان دوری از باند بازی و گرفتار شدن در تور منفعت طلبان شهر است اگر تصمیم بر خدمت دارید گرفتار باندبازی نشوید تا هم محبوب بمانید و هم تجربه گذشته بر شما تکرار نشود.

    موفق باشید

  4. سلام
    ضمن تبریک امید است توانایی های مدیریتی و تعهد اخلاقی و کاری جنابعالی در سال حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی بتواند باعث پیشرفت و تعالی شهرستان گراش شود. زحمات و تلاشهای شبانه روزی شما جهت خدمت رسانی به مردم محروم استان بوشهر فراموش نخواهد شد. به امید روزهای بهتر

  5. بنام آنکه همه امور بدست اوست.
    باتوجه به آنچه حقیر در ۲۰سال گذشته از توانمندی .درایت وروحیات مردمی ایشان سراغ دارم بی شک میتوانند منشاء خدمات فراوان باشند.
    امیدوارم در زمانیکه سوء مدیریتها ریشه بسیاری از مشکلات میباشد انتخاب افرادی شایسته مانند ایشان در پناه توجهات حضرت ولیعصر(عج) مجب تصمیم های صحیح و برکات فراوان گردد.

  6. به نام خدا
    خوشحال و شاکرم، که دوستی عزیز ، متعهد ، دلسوز وش مومن به جایگاهی که امکان خدمتگزاری بیشتر در آن است معرفی و منصوب گردیده اند.
    حدود ۱۲ سال است که آقای مهندس کریمی فرد را می شناسم و از نزدیک با ایشان کار کرده ام. ساعت خاصی را برای کار نمی شناسد ، کار باید به سرانجام برسد. در کمترین زمان، بیشترین تلاش را جهت جذب سرمایه ها بعمل می آوردند. در تعامل با مسئولین مرتبط در استان بهترین و دلسوزانه ترین شیوه را اتخاذ می کردند. برای نمونه دیروز ۱۶ مرداد خدمت یکی از مسئولین استانی بودم خود ایشان از آقای مهندس کریمی فرد دقیقا با همین واژگان یاد کردند”خیلی مومن، دلسوز و پیگیر انجام کار و جذب اعتبار در استان”
    ایشان در سمت “مجری طرح های توزیع” در “شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر” مسئولیت اجرایی و مدیریتی تمامی طرح ها و پروژه های شرکت از شمالی ترین نقطه، شهرستان دیلم تا جنوبی ترین آن ، عسلویه را بعهده داشتند.
    ایمان دارم با خلوص و صداقتی که در وجود ایشان است منشا خیر بوده و شهرستان گراش به زودی تغییرات زیر بنایی و چشمگیری را به خود خواهد دید.

    بنده بعنوان یک شهروند بوشهری و یک همکار از خدمات ارزنده ایشان کمال سپاسگزاری را بعمل آورده و توفیقات روز افزون ایشا را از خداوند بزرگ خواهانم.
    مردم عزیز گراش با فردی بسیار توانمندتر از آنچه گفته شد بعنوان فرماندار شهرشان آشنا می شوند در حالی که در ماه میهمانی خدا به سر میبرند و در آستانه لیالی قدر قراردارند که بر میمنت این انتصاب شایسته می افزاید.
    التماس دعا.۱۷ مرداد ۹۱ -مصادف با ۱۸ رمضان ۱۴۳۳

  7. جناب آقای مهندس کریمی فرد
    با سلام وعرض تبریک
    خبر انتصاب به حق شایسته شما در سمت فرمانداری شهرستان گراش باعث مسرت بنده وجمعی از دوستان دوران تحصیل دانشگاه که در حال حاضر در شرکت برق منطقه ای تهران مشغول فعالیت هستیم شد و با توجه به شناخت قریب به ۲۰ساله خود از شما واشراف به روحیه پرتلاش وپیگیر ومصمم شما چه در دوران تحصیل وچه در زمان فعالیت شما در عرصه صنعت برق ، امیدوارم در سایه توجهات آقا امام زمان مصمم تر از قبل در خدمت مردم واین مرز وبوم باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top