حمیدرضا کریمی‌فرد از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان گراش منصوب شد.

Farmandar

چهارشنبه ۱۱ مردادماه با حضور دکتر فیروزآبادی معاون سیاسی استانداری فارس، صادقی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و مسئولین شهرستان گراش، دومین فرماندار شهرستان گراش پس از تاسیس معرفی شد. با حکم مصطفی محمدنجار، حمیدرضا کریمی فرد جانشین  مسعود خواست‌خدایی شد. دکتر فیروزآبادی در معرفی فرماندار جدید گفت: آقای کریمی‌فرد به عنوان معاون مدیرکل در استان بوشهر فعالیت داشته و انسانی است پیگیر. معاون استاندار فارس ضمن اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی گفت: هدف سند ۱۴۰۴ این است که ایران بزرگترین قدرت علمی و اقتصادی منطقه باشد که بعد از گذشت شش سال هدف اول محقق شده و ایران بزرگترین قدرت علمی منطقه است.

حجت‌الاسلام سید رضا حسینی امام جمعه گراش مسئولین شهر را به رعایت حرمت یکدیگر توصیه کرد. امام جمعه گراش گفت: قدردانی از خدمات گذشتگان بر توفیقات انسان می‌افزاید.

کریمی‌فرد فرماندار جدید گراش در نخستین سخنان خود به اهمیت موضوع وحدت و همدلی اشاره کرد. وی گفت: همانگونه که در سطح ملی و انشاالله بین‌المللی کانون و محور وحدت ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای می‌باشد کانون و محور وحدت در سطح شهرستان نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه معزز خواهد بود. فرماندار گراش در مورد برنامه‌ی خود گفت: به حول و قوه الهی حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با اولویت سرمایه‌گذاران بومی شهرستان از رئوس برنامه‌های فرمانداری می‌باشد.

پیش معرفی کریمی‌فرد، مسعود خواست‌خدایی فرماندار پیشین شهرستان و برخی از روسای ادارات گزارشی از عملکرد خود را ارائه کردند. خواست‌خدایی با اشاره به مشکلات کار پس از تاسیس شهرستان گراش گفت: فعالیت ما در فرمانداری از دوم شهریور ۱۳۸۹ آغاز شد اما اولین اعتبار خود را در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ دریافت کردیم و طی این مدت یک میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان دریافت شده است.

فرماندار پیشین گراش افتتاح بیش از ۳۰ اداره در طی دو سال در شهرستان را از موفقیت‌های خود خواند و درباره وضعیت اداراتی که هنوز در شهرستان تاسیس نشده‌اند گفت: ما چندین جلسه با نماینده پیشین خدمت آقای تویسرکانی رییس ثبت اسناد رسیدیم. از سوی شورا شهر ساختمانی آماده شد. اداره ثبت اسناد قرار بود سال گذشته افتتاح شود ولی به دلیل انتخابات مساله به تاخیر افتاد. الان باید تامین نیرو انجام شود. در مورد فرهنگ و ارشاد نیز مجوز نمایندگی گرفته شده است و بحث تامین فضای اداری داریم که فضا تامین شده است.

عکس‌های سعید توکلی از این مراسم را گزارش تصویری ببینید.