بستن

صد کیلو تریاک در چنگ پلیس گراش

هفت‌برکه (گریشنا): صد کیلوگرم تریاک به چنگ نیروی انتظامی گراش افتاد.

به گزارش هفت‌برکه، سرهنگ بابایی، فرمانده انتظامی شهرستان گراش، از کشف صد کیلوگرم تریاک در محور فداغ به ارد خبر داد. سرهنگ بابایی در توضیح این خبر به خبرنگار هفت‌برکه گفت: «با کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، امروز ساعت ۱۵، ماموران نیروی انتظامی شهرستان گراش موفق شدند یک پژو ۴۰۵ را که حامل صد کیلوگرم تریاک بود، متوقف و محموله آن را ضبط کنند.» هم‌زمانی این کشف با هفته‌ی نیروی انتظامی از نکات قابل توجهی است که سرهنگ بابایی به آن اشاره می‌کند.

به گزارش قاسم ایزدیان، مامورین نیروی انتظامی گراش هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه اتومبیل سواری پژو ۴۰۵ عبوری در محورهای انتهایی شهرستان گراش مشکوک شدند. پس از متوقف نمودن خودرو و بازرسی از آن، با محموله صد کیلوگرمی تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در اتومبیل مذکور جاسازی شده بود، مواجه شدند و به کشف و ضبط آن اقدام کردند. با انتقال حامل مواد به مرکز شهرستان، راننده قاچاقچی جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی این شهرستان معرفی شد.

شایان ذکر است که در ظرف دو ماه گذشته، این دومین محموله‌ی عبوری مکشوفه است که با تلاش و هوشیاری شبانه‌روزی نیروی انتظامی گراش کشف و ضبط می‌شود. در عملیات قبل، ۹۹۳ کیلوگرم تریاک به عنوان نادرترین محموله عبوری به دست پرتوان نیروی انتظامی شهرستان گراش افتاده بود.

kashfe-teryak-01
عکس مربوط به این خبر نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top