بستن

ادارات در فعالیت‌های سلامت هماهنگ می‌شوند

هفت‌برکه (گریشنا): داوطلبین متخصص در عرصه‌ی سلامت از ادارات مختلف گراش در دفتر معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی دور هم آمدند تا به هماهنگ کردن فعالیت‌های این عرصه در گراش بپردازند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش، جلسه‌ی هماهنگی با داوطلبین متخصص ادارات، امروز سه‌شنبه ۱۳ مهرماه با حضور مهندس علیرضا مساح، قائم مقام معاونت بهداشت دانشکده، در دفتر معاون بهداشت برگزار شد. داوطلبین سلامت از ادارات آموزش پرورش، بهزیستی، مخابرات، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، راهنمایی و رانندگی، ثبت احوال و اتاق اصناف در این جلسه حضور یافته بودند. هدف از تشکیل این جلسه، تقویت و نهادینه‌سازی همکاری‌های بینِ بخشی و برون‌سازمانی، به‌کارگیری سرمایه‌های انسانی و توانِ اداری دیگر سازمان‌های درگیر در حوزه سلامت در راستای اجرای برنامه ششم طرح تحول سلامت بود.

در ابتدای جلسه، مهندس مساح ضمن خوش‌آمدگویی به نمایندگان ادارات شهر گراش، به بیان اهمیت همکاری و همیاری دیگر سازمان‌ها در اجرای برنامه‌های آموزشی، پیش‌گیرانه و ارتقای سلامت عموم مردم با همکاری خود داوطلبین متخصص ادارات پرداخت. در ادامه رعنا جعفری‌زاده، مسئول جلب مشارکت‌های مردمی، به بیان اهداف برنامه‌ی داوطلبین سلامت پرداخت.

در این جلسه مصوب شد که کلاس آموزشی با گروه هدف داوطلبین متخصص ادارات در هفته آخر هر ماه توسط واحد جلب مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی شود. اولین کلاس آموزشی با موضوع «خودمراقبتی سازمانی» در روز ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

در پایان، مسئولین واحد بهبود تغذیه جامعه، سلامت خانواده و جمعیت، نوجوانان، جوانان و مدارس و مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر، انتظارات خود را از ادارات در زمینه‌ی همکاری‌های بین سازمانی بیشتر بیان کردند.

salaamat-edarat-1 salaamat-edarat-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top