بستن

دو برد خارج از خانه برای تداوم صدرنشینی

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال جوانان هلال‌احمر در مصاف با تیم شهرداری قیر به برتری رسید و نوجوانان هلال‌احمر نیز با پیروزی مقابل تیم فیروزآباد در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر، تیم فوتبال جوانان هلال احمر در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل میزبان خود تیم شهرداری قیر به برتری دو بر یک دست یافت. از هفته ششم لیگ برتر جوانان استان، تیم فوتبال جوانان هلال احمر در قیر و کارزین به مصاف تیم شهرداری رفت. با توجه به شکست تیم لار از ممسنی ،گراشی‌ها برای رفتن به صدر جدول  به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه، نیاز داشتند.

نیمه اول علی‌رغم حملات دو تیم گلی در بر نداشت تا همه نگاه‌ها به نیمه دوم باشد. در نیمه دوم فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت تا این که در دقیقه ۶۵ تیم قیر به گل اول دست یافت. دقایقی بعد محمد آتشی، مهاجم فرصت‌طلب هلال احمر گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در دقایق پایانی جذاب‌تر دنبال شود.

اخراج بازیکن هلال احمر در دقیقه ۷۰ کار را برای این تیم سخت‌تر کرد ولی با تغییراتی که آذربادگان، مربی هلال احمر، در تیمش به وجود آورد، تیم هلال‌احمر سراسر حمله شد و ابراهیم کامیاب با گل‌زنی در این دیدار شادی را به اردوی گراشی‌ها هدیه کرد و دو بر یک از حریف پیش افتاد. در ادامه هلال احمری‌ها دو بار دیگر هم توپ را به تیر دروازه قیر کوبید تا نشان دهند یک سر و گردن از حریفشان بالاترند. در پایان بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع هلال احمر به پایان رسید تا این تیم با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

جوانان در هفته بعد در دیداری دربی‌مانند، میزبان تیم چمران لار خواهند بود.

برای جوانان هلال احمر در این بازی، احمدرضا محمودی، عباس اسماعیلی، فرزاد آذری، مرتضی غیرتمند، رضا سوزنده، محمد آتشی، علی رضا احمدی، امیرحسین حسن نژاد (۶۵سعید مهرآور)،مهدی غلامی(۵۰ابراهیم کامیاب)،سیدامیرحسن جهانبانی و آرمان کامیاب به مربی گری محمدجواد آذربادگان بازی کردند.

تیم جوانان هلال احمر بلافاصله پس از بازگشت از قیر در مراسم اهدای جام بزرگسالان در ورزشگاه شهدا گراش حاضر شدند و کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

نتایج تیم فوتبال جوانان هلال‌احمر

هفته اول: باران نورآباد یک – هلال‌احمر گراش صفر

هفته دوم: غدیر فسا یک – هلال احمر ۵

هفته سوم: هلال‌احمر یک – ۲۲ بهمن شیراز یک

هفته چهارم: شاهین پارسه جهرم ۰ – هلال‌احمر گراش ۲

هفته پنجم: هلا‌ل احمر گراش یک – شهرداری جهرم صفر

هفته ششم: شهرداری قیر ۱- هلال‌احمر گراش ۲

helal-ahmar1

یکه‌تازی جوانان و نوجوانان هلال احمر گراش در لیگ برتر استان

تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر با نتیجه قاطع ۴ بر یک تیم فوتبال سرخپوشان فیروزآباد را شکست داد تا به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

از هفته ششم لیگ برتر نوجوانان استان فارس، گراشی‌ها میزبان سرخپوشان فیروزآباد بودند.منصور سروش در همان ابتدای بازی هلال احمر را به گل اول رساند. در ادامه، بازی متعادل دنبال می‌شد که در دقیقه ۳۵ محمدعلی کرباسی گل دوم هلال احمر را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر گراشی‌ها به پایان رسد.

با شروع نیمه دوم این فیروزآبادی‌ها بودند که اختلاف را به حداقل رساندند تا بازی دیدنی‌تر دنبال شود ولی در دقیقه ۷۵ ابراهیم کامیاب بازیکن آماده این روزهای هلال‌احمر گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا خیال تیمش را از برد راحت کند. اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی علی رییسیان، بازیکن تاثیرگذار هلال احمر با فراری دیدنی پس از جا گذاشتن مدافعین و دروازه‌بان گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا در پایان بازی با نتیجه چهار بر یک به نفع نماینده گراش به پایان رسد.

نوجوانان با این برد ۱۶ امتیازی شدند و در آخرین بازی نیم فصل این هفته باید به مصاف خاکریز شیراز قعرنشین مسابقات بروند.

برای نوجوانان هلال احمر در این بازی؛ جواد غفاری،عباس اسماعیلی، محمدعلی کرباسی، امیرحسین رحمانیان (۷۰امیرحسین شکاری)، ابراهیم کامیاب، علیرضا زمانی (۶۵مهدی جوانی)، منصورسروش، رامین فرجی، احمدرضا بهجتی، حمیدرضا پاک سرشت (۸۵مهدی اکبری) و علی رییسیان به مربی‌گری رحیمی و محمودی به میدان رفتند.

هفته اول: هلال‌احمر ۲- هیات فوتبال نی‌ریز ۱

هفته دوم: پیام شیراز ۰ – هلال‌احمر ۱

هفته سوم: هلال‌احمر ۳ – وصال شیراز ۳

هفته چهارم: توکلی داراب ۰ – هلال‌احمر ۴

هفته پنجم: هلال‌احمر ۵ – شاهین فیروزآباد ۰

هفته ششم: سرخپوشان فیروزآباد ۱- هلال‌احمر ۴

helal-ahmar2

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top