بستن

فصل نقل و انتقالات مسئولین در افسانه شماره شش

ششمین شماره افسانه با تیتر «فصل نقل و انتقالات» مسئولین در روزهای پایانی تیرماه منتشر شد.

شماره تیرماه نشریه موضوع تغییرات در جایگاه امامت جمعه در گراش و لار بررسی کرده است. با درگذشت آیت‌الله آیت اللهی این که چه کسی جانشین وی خواهد شد با تیتر «آقای آینده لار کیست؟» بررسی شده است. در صفحه ۳ احمد عسکری از بیرم درباره منش اجتماعی امام جمعه سابق لار نوشته است. در گراش حجت‌الاسلام حسینی جانشین حجت‌الاسلام حلاجی شده است. ریاست حوزه علمیه تغییر کرده و شایعه رفتن فرماندار گراش نیز چون همیشه شنیده می‌شود.

پرونده شماره ششم افسانه به موضوع بانک‌ها در گراش توجه دارد. مصاحبه با دکتر بمانپور دانشجوی دکترای اقتصاد دانشگاه تهران بخشی از کم کاری بانک‌ها را نشان می‌دهد. موضوع ادارات ناقص شهرستان همچنان مورد توجه است و مسعود غفوری در پیگیری خبر دلایل عدم راه‌اندای اداره ثبت اسناد و املاک را بررسی کرده است.

صفحه‌های فرهنگ و آدم‌ها در وسط نشریه قرار دارد. زندگی جذاب دوقلوها به مناسب سالگرد لاله و لادن در دو گزارش خانم بهادر بررسی شده است. راحله بهادر از دوقلوهای آغاز نوشته است که با خواهرهای دو قلو ازدواج کرده‌اند. در بخش شما رضا شیروان از نخستین ساکنین مسکن مهر نوشته است و بخش دوم یادداشت دکتر امیر حمزه مهرابی را نیز در این شماره می‌توان خواند.

بخشی دیگری از خاطرات سیدمحمدحسن آیت‌اللهی با تاخیری سه ساله در این شماره افسانه منتشر شده است. در صفحه آخر می‌توانید عکسی از یک نانوایی مجهز به کارت‌خوان را ببنید و همچنین گزارشی از سنگ قبری متعلق به ۶۰۰ سال پیش که در نزدیکی گراش پیدا شده است.

سردبیر نشریه در مورد دلایل تاخیر این شماره در وبلاگ گریشنا نوشته است.

شماره ششم افسانه از صبح چهارشنبه ۲۸ تیرماه در مطبوعاتی و فروشگاه‌های گراش عرضه شده است. Afsaneh06 را می‌توانید از سایت گریشنا دریافت کنید. شماره‌های پیشین نشریه افسانه را از سرویس گوگل داریو بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top