بستن

دومین جلسه همفکری شورای شهر و دانشکده علوم پزشکی

هفت‌برکه (گریشنا): اعضای شورای اسلامی شهر گراش با حضور در دفتر رییس دانشکده علوم پزشکی، با دکتر عبدالهی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، در این جلسه که صبح روز یک‌شنبه، هفدهم مردادماه برگزار شد، دکتر احمد عبدالهی ضمن تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اهتمام این شورا به فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی گراش گفت: «امیدواریم دگر بار این جلسات تداوم داشته باشد و ما بتوانیم نظرات شما به عنوان نخبگان و نمایندگان مردم شریف گراش را در راه پیشرفت دانشکده به کار ببندیم.»

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در ادامه‌ی جلسه، گزارشی از حضور خود در اجلاس رییسان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی که در مشهد برگزار شد ارائه داد. دکتر عبدالهی گزارش مفصلی نیز از جلسه هیات رییسه علوم پزشکی گراش با وزیر و چگونگی برگزاری این جلسه، درخواست‌های ارائه شده به وزیر و موافقت‌های به عمل آمده، به منظور اطلاع نمایندگان مردم شهر گراش ارائه داددکتر احمد عبدالهی افزود: «با بسیاری از درخواست‌ها موافقت شده است و خبرهای خوشی در راه است که متعاقبا به اطلاع عموم مردم عزیز شهرستان خواهد رسید.»

حبیب‌الله مهرابی، رییس شورای اسلامی شهر گراش، در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رییس و هیات رییسه علوم پزشکی گراش و ارائه گزارش مفصل جلسات برگزار شده افزود: «خداوند قطعا یاری‌کننده کسانی است که در راه خدمت به بشریت تلاش می‌کنند و تلاش‌های شما در علوم پزشکی در راستای خدمت به مردم است.» مهرابی در ادامه اظهار داشت: «نیاز به ارائه گزارش خدمات دانشکده علوم پزشکی در حوزه‌های مختلف به مردم و خیرین و سرمایه‌گذاران ضروری به نظر می‌رسد و می‌بایست در جلساتی مختلفی که مردم حضور دارند این خدمات ارزشمند به مردم منعکس شود.»

رییس شورای اسلامی شهر گراش تصریح کرد: «برای برون رفت از مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان، به خصوص در مورد مسائل و مشکلات بیمارستان، نیاز به تشکیل جلسات منظم با متخصصین و مشاورین این حوزه وجود دارد.» حبیب‌الله مهرابی به نظرات دانشجویان دانشکده درباره عدم فضاهای تفریحی در شهر اشاره کرد و گفت: «یکی از بهترین فضاهای تفریحی به نام «گراش‌لند» در گراش در حال ساخت است که تا حد زیادی این نیاز دانشجویان را پاسخگو خواهد بود.»

دیگر اعضای شورای شهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از رییس دانشکده علوم پزشکی، گزارش‌های ارائه شده توسط دکتر عبدالهی از جلسه با وزیر بهداشت را بسیار امیدوارکننده ارزیابی کردند.

گفتنی است در یک ماه اخیر، دو جلسه مشترک بین دانشکده علوم پزشکی و شورای شهر گراش به منظور تعامل و همکاری بیشتر در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

s.5

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

9 نظر

  1. درود بر پزشک انسان دوست دکتر محقق و خدا قوت به پزشک حاذق عبداللهی مطمئن هستیم این دو بزرگوار و همکارانشان در راستای اعتلای پزشکی شهرستان گراش تمام تلاش و انرژی خود را بکار خواهند بست

  2. باسلام کار بسیار ارزنده وعالی است واین کار باعث تنویر افکار کسانی که چه مغرضانه وچه از روی عمد در بین افکار عمومی شایعه پراکنی میکنند واز هر اتهامی به مدیریت خدوم دانشکده وبیمارستان ابایی ندارند خواهد شد انشاالله خداوند یاری اشان کند

  3. اولین بازخورد حضور رئیس دانشکده لار در جلسه مسوولان دانشکده مون باوزیر:ساخت درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان لار!

  4. در جواب خالد و خالو:
    مثل اینکه بعضی از افراد نمیخوان حقیقت را باور کنن. جناب خالد اولا ساخت درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان لار هیچ ربطی به جلسه با وزیر نداره
    ثانیا: اگه اونا گفتن میخوان بسازن ، توی گراش یک سال بیستره شروع شده
    ثالثا: اگه اونها در خبر راجع به ساخت این کلینیک و توسعه بیمارستان در برخی بخش ها صحبت کردند بهتره یه سر به بیمارستان گراش بزنید( ساخت کلینیک تخصص و فوق تخصی در بیمارستان گراش به نام امیرالمومنین، توسعه اورژانس، توسعه بلوک زایمان، ساخت اتاق عمل ویژه) که تمام این خبرها چندین بار منتشر شده اگر شما خبر نداری بی خبری و بی خردی از خود شماست.
    رابعا: شما فکر میکنید در لار همه چی امن و امانه؟؟؟؟؟ برید کامنت زیر خبرهاشونو بخونید تا بفهمید چه خبره
    خامسا: اگر رییس دانشکده لار در جلسه هیات رییسه موووووون بوده، استاد عبدالهی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در جلسه هیات رییسه شوووووون حضور داشته.
    سادسا: اونها به دلیل حضور دکتر عبدالهی در جلسه هیات رییسه لار حتی عکسی از این جلسه منتشر نکردند ولی با انتشار عکس هیات رییسه گراش یک شوک به اونا وارد شد و تازه اونها دغدغه پیدا کردن.
    سابعا:منطقی باشید و به جای تخریب ، قبل از گذاشتن کامنت برید خبرها را درست بخونید و به داشته های خودمان افتخار کنید
    و در جواب خالو:
    شما فکر میکنید در بیمارستان لار اینترنتی شده و یا در برخی بیمارستانها و درمانگاههای مهم شیراز باه خاطر اینترنتی بودن مشکل حل شده؟؟؟ به خدا قسم که اینجوری نیست فقط برید تحقیق کنید من بصورت یقین خبر دارم مشکلات اونجا بیشتر از گراشه لازه نوبت دهی در بیمارستان گراش الان بهتر شده که برای هر پزشک باید پیش منشی همون پزشک نوبت بگیرید و ازدحام بسیار کمتر شده
    و در اخر اگر بیمارستان گراش زیر بار پیشنهاد یکصد میلیون تومانی برای سیستم نوبت دهی برای یک سال نرفت ولی باور کنید بی خیال نیستند و با چندین کارشناس هم صحبت شده و بصورت آزمایشی به زودی در حال انجامه.
    نوبت دهی اینترنتی برای شما خوبه که دسترسی به اینترنت داری برای اونی که از روستا میخواد بیاد چی؟؟؟ و یا هزاران مشکل دیگه ( هم باید اینترنتی باشد هم حضوری هم تلفنی)

  5. من با اقای مطلع کاملا موافقم اگر فقط بکبار شیراز برای مراجعه به بیمارستانهی دولتی مراجعه کرده باشید وبامشکلاتش مواجه شده باشید هزاربار شکر خدا میکنید که درگراش تشریف دارید

  6. من هم با جناب مطلع موافقم…چرا بعضیا فقط عیب و ایرادها رو میبینن. یه کم تحقیق کنین ببینم جاهای دیگه چه خبره.دیگه کامنتمتفی بزارین…البته هیچ کس نمیتونه بعضی کمبودها رو منکر بشه …به امید فردایی روشن برای گراش..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top