بستن

دو مسابقه: هشتمین آفتاب از دریچه‌ی نقاشی و عکاسی

هفت‌برکه (گریشنا): مسابقه نقاشی «رنگ حرم» ویژه کودک و نوجوان و جشنواره عکس «خورشید هشتم» به منظور انتخاب برترین عکس از جلوه‌های آیینی، در قالب بخش هنری دومین همایش رضوی شهرستان گراش و با مشارکت بنیاد فرهنگی بین‌المللی امام رضا علیه الاسلام، ۲۴ مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار هفت برکه، همایش «هشتمین آفتاب» برای دومین بار از بیستم تا بیست و چهارم مردادماه در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) گراش برگزار می‌شود. کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب به عنوان برگزار‌کننده این همایش با مشارکت بنیاد فرهنگی بین‌المللی امام رضا علیه السلام، در نظر دارد با توجه به نگاه متفاوت هنرمندانه عکاسان، یک دوره مسابقه عکاسی با موضوع خورشید هشتم برگزار کند. برگزاری مراسم هشتمین آفتاب و حضور خدام در گراش، سوژه‌های تعیین شده برای این مسابقه است.

عکاسان می‌توانند عکس‌های خود را در دو بخش عکاسی با دوربین دیجیتال و عکاسی با موبایل و با در نظر گرفتن مقررات تعیین شده برای حضور در این مسابقه به دبیرخانه ارسال کنند. بیست و ششم مردادماه آخرین مهلت ارسال عکس به دبیرخانه است.  شرکت همه‌ی عکاسان در این مسابقه، آزاد است و محدودیتی ندارد. از جمله شرایط لازم برای شرکت در مسابقه این است که آثار ارسالی فقط به‌صورت «تک عکس» پذیرفته می‌شود و هرعکاس می‌تواند ۱۰ عکس در بخش حرفه‌ای به دبیرخانه و ۱۰ عکس در فضای مجازی اینستاگرام به هشتگ HashtominAftab# ارسال کند.

کلیه عکس‌ها باید با وضوح dpi 300 در ابعاد ۷۰×۵۰ با فرمت jpg و در قالب یک CD تحویل دبیرخانه شود و یا به پست الکترونیکی gerash@gmail.com ارسال شود. حک کردن نام عکاس بر روی عکس ممنوع است. آثار می‌بایست کاملاً مستند باشد و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد کند. اعمال کراپ، تنظیمات روشنایی، اصلاح رنگ و کنتراست عکس‌ها در حدی که اصالت عکس را تغییر ندهد قابل قبول است. برگزار‌کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، تبلیغات دوره‌های بعدی همایش یا انتشارات مربوط به همایش، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد. دبیرخانه ارسال کننده اثر را صاحب اثر می‌شناسد و در صورت اثبات خلاف این امر، مسئولیتی متوجه برگزارکننده نیست.

khorshide-hashtom

مسابقه نقاشی رنگ حرم

مسابقه نقاشی کودکان «رنگ حرم» نیز در دو رده سنی چهار تا هشت سال و هشت تا دوازده سال برگزار می‌شود. سیزدهم تا بیست و سوم مردادماه زمان تعیین شده برای ثبت‌نام در این مسابقه است. ساعت ۱۸ روز بیست و چهارم مردادماه این مسابقه در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار خواهد شد.

برای داشتن ارتباط با روابط عمومی هشتمین آفتاب و ثبت‌ نام در مسابقه‌ی نقاشی رنگ حرم، می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۰۳۳۸۷۰۸۳۷ تماس بگیرید. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی گراش مسئولیت اجرا و برگزاری این دو مسابقه را که با مشارکت بنیاد فرهنگی بین‌المللی امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود، بر عهده دارند.

 

range-haram

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top