هفتبرکه (گریشنا): با رسیدن ماشین سنگشکن به بالای کلات بعد از یک ماه، فاز اول ساخت راه دسترسی به کلات به پایان رسید.
به گزارش هفتبرکه، بعد از تصویب طرح بهسازی راه دسترسی به کلات به عنوان طرح عمرانی در شورا و شهرداری، بازگشایی مسیر و فاز اول طرح امروز، بیست و چهارم تیرماه به اتمام رسید. پنجاه درصد هزینهی این طرح با همکاری دفتر ساختمانی جعفریان به صورت خیرخواهانه و پنجاه درصد دیگر آن از طریق شهرداری تامین میشود.
حبیبالله مهرابی، رییس شورای شهر گراش، میگوید: «پیش از این قرار بود عرض این جاده تا بالای کلات چهار متر باشد، اما با تصمیمگیریها و رایزنیهای دوباره، به شش متر افزایش یافت. فاز دوم این طرح شامل دیوارچینی، کفسازی، نورپردازی، نصب صندلی، ایجاد فضای سبز، مرمت میراث فرهنگی، پارک کوهپایه و ایجاد رستوران سنتی بدون دسترسی وسایل نقلیه (در صورت موافقت کارشناسان) به زودی شروع میشود.»
او در ادامه در جواب به اعتراض بعضی از همشریان در مورد آسیب به کلات بیان میکند: «این طرح با توجه به حفظ بافت فرهنگی انجام میشود و ما در واقع به دنبال احیای کلات هستیم. از طرفی با انجام این پروژه، دسترسی به آثار باستانی و بازدید از قلعهی همایون دژ و همچنین زیارت قبور شهدا گمنام هموارتر میشود.»
زینب
۳۰ تیر ۱۳۹۵
خدا انشالله این مسوولانو به راه راست هدایت بفرماید که تو خراب کردن بولدزری بسیار تبحر دارن! روشای دیگه ای هم برا بازسازی ارایه شده بوده! منتها انگار از بولدزر و بیل مکانیکی راحت تر پول در میاد!
حجاب
۲۶ تیر ۱۳۹۵
خدا کند با این طرح از معدن سنک گراش دزدی نشه که . که ماشین ماشین پر از سنک میکنند میبرن .
علی دیدار
۲۶ تیر ۱۳۹۵
عالیه تمام شهرها ایران همچنین طرح های رو دارن خیلی خوبه ان شاءالله هرچه سریع به اتمام برسه.
مجنبی
۲۶ تیر ۱۳۹۵
عالیه.
چنگیز
۲۶ تیر ۱۳۹۵
در زمان شهرداری آقای نام آور یک چنین طرحی آغاز شد . که بعد از مدتی ضعف اساسی آن آشکار شد. به نظر میرسه نهاد های شهری بیشتر از این که دنبال کار اساسی باشن دنبال این هستند که کاری بکنند که تو چشم مردم باشه. و خوب چه جایی بهتر از کلات که مردم هر روز و هر ساعت دارن اون رو میبینن.
علی
۲۵ تیر ۱۳۹۵
این طرح بدون هیچ کارشناسی داره اجرا میشه یعنی هرچی باد اباد
خوبه مسولیین یکم به فکر اون خونه هایی که پایین کلات است هم باشن بنظرتون با این طرح اونا اسایش دارن؟
خدا کنه این طرحم مثل جاده کشی تنگ اب تو زرد ازاب در نیاد
گراشی
۲۵ تیر ۱۳۹۵
این کار مصداق تخریب محیط زیست است
آیا نمی شود همان مسیر سابق بهسازی و طرح هایی که گفته شد در آن اجرا می شد؟
عجیب تر اینکه اعضای شورا و شهردار هیچگاه از جزییات طرحی که در حال اجراست و چیزهایی که گفتند اگر طرحی طراحی شدهاست نشان مردم نمی دهند، چرا؟
چون واقعیت این است طرحی وجود ندارد و طرح با یک بیل مکانیکی و سلیقه چند نفر پیش می رود.
کار غیر کارشناسی بعد ها مشکلات و تبعات آن مشخص می شود.
در حال نوشتن...
۲۵ تیر ۱۳۹۵
اتفاقا خیلی کار خوب و قشنگیه
ان شالله زوتر تموم شه و ازش استفاده کنیم
مهدی
۲۵ تیر ۱۳۹۵
عالی عالی عالی ….چی بهتر از این…خیلی خیلی کار خوبیه …اگه این کلات تو شهر دیگه ای بود پنجاه سال پیش ازش بهره برداری میکردن …خدا قوت مسئولین
علیرضا
۲۴ تیر ۱۳۹۵
صدا تا صدا شما که از وضعیت کلات اطلاع داری بگین چه کاری میشه در جهت زیبا سازی و استفاده درست از کلات کرد این قدر ایراد بنی اسراییلی نگیرین خواهشا
صدا تا صدا
۲۴ تیر ۱۳۹۵
مگه کلات بد بود که به سازی لازم داشته باشه. هنوز معتقدم این طرح از اصل غلط بوده و آمران به آن هیچ شناختی از وضعیت کلات نداشته و ندارند.
عليرضا
۲۴ تیر ۱۳۹۵
خسته نباشید کار خوبیه،