بستن

حضور سرزده فرماندار در اداره ثبت اسناد و مرکز بهداشت

⁠⁠⁠⁠⁠هفت برکه (گریشنا): اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش صبح امروز به صورت سر زده از اداره ثبت اسناد و املاک و مرکز بهداشت شهرستان گراش بازدید کرد.

به گزارش مسئول دفتر فرماندار، اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش صبح امروز در راستای تسهیل در امور خدمات‌رسانی به مردم و ارتقاء زیرساخت‌های اداری شهرستان از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و شبکه بهداشت و درمان بازدید کرد تا از نزدیک در جریان روند کار و خدمات رسانی این نهادها قرار گیرد.

اصغر فرودی با بیان اینکه اداره ثبت اسناد امین املاک مردم است افزود: «سازمان ثبت و اسناد از جمله نهادهایی است که نقش مهمی در تنظیم و تثبیت از حقوق مشروع مردم دارد.»

فرودی گفت: «کمبود نیرو انسانی و امکانات و تجهیزات اداری مهمترین مشکلات اداره ثبت اسناد و املاک گراش است.»

اصغر فرودی در جریان این بازدید در گفتگو با ارباب رجوع و تعدادی از کارشناسان اداره ثبت و اسناد نحوه خدمات‌رسانی و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد و همچنین اقدام سریع در تامین زمین و احداث ساختمان اداری خواستار شد.

رحیمی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گراش ضمن ارائه گزارش عملکرد این نهاد گفت: «سال گذشته ۳۱۳۲ سند در شهرستان تحویل صاحبان شده و از شروع سال جاری ۷۰۰ سند در شهرستان گراش صادر شده است.»

فرماندار گراش در این بازدیدها ارائه خدمات مطلوب، آشنایی و آگاه سازی مردم از قوانین و مقرارات اداری، هماهنگی ادارات و نهاد های دولتی و مشارکت در اجرای برنامه‌های سطح شهر و توجه به توسعه زیرساخت‌های اداری مهمترین تاکید فرماندار در بازدیدهای سرزده امروز بود.

amlak1

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. سلام آقای فرودی فرماندار محترم ، چرا شما و مدیریت بهداشت و درمان گراش نامه وزارتخانه را در مورد راه اندازی درمانگاه شبانه روزی ارد باوجود تامین نیرو و تجهیزات از طرف وزارتخانه اجرا نمیکنید. [..] ، والعاقبه للمتقین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top