بستن

نمایندگی ایران خودرو در گراش افتتاح شد

هفت‌برکه (گریشنا): نمایندگی خدمات فروش و پس از فروش و خدمات امدادی ایران خودرو در گراش با حضور فرماندار، مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

به گزارش مسئول دفتر فرماندار، نمایندگی خدمات ایران خودرو در شهرستان گراش با سرمایه‌گذاری بیش از دو میلیاردی تومان در زیربنای دو هزار متر مربع با ایجاد اشتغال ۲۵ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم راه‌اندازی و افتتاح شد. این نمایندگی در بلوار خلیج فارس، ابتدای جاده گراش-لار قرار دارد.

مدیریت نمایندگی ۲۲۹۷ جدید ایران خودرو گراش با فرشید شکوه است. شکوه در مورد این نمایندگی می‌گوید: «کلیه خدمات ایران خوردرو در نمایندگی گراش ارائه می‌شود. سعی کرده‌ایم در نمایندگی از کارکنان باسابقه استفاده کنیم. از جمله خدمات اختصاصی ما کارشناسی رنگ ماشین با تاییدیه است که دیگر نمایندگی‌های منطقه این خدمات را عرضه نمی‌کنند.»

فرماندار: قدمی در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی

فرماندار گراش در این مراسم با بیان اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی سنگ بنای توسعه و پیشرفت کشور است، اظهار داشت: «اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران سندی است که بر اساس آن نظام اقتصادی ایران به سه بخش تعاونی، دولتی و خصوصی تقسیم کرده است.» اصغر فرودی، هدف از اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را کاهش تصدی‌گری‌های دولت و مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: «بر اساس سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی رهبری، دولت به جز در صنایع سنگین مانند پروژه‌های نفت و گاز حق فعالیت‌های اقتصادی را ندارد.» او اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را فرصت‌ جدیدی برای سرمایه‌گذاری دانست و افزود: «در مناطق مختلف کشور، سرمایه‌گذاری از طریق بخش خصوصی انجام می‌شود و دولت در قالب ارائه تسهیلات مانند واگذاری زمین و تسهیلات، از سرمایه گذاران حمایت می‌کند.»

فرماندار گراش راه‌اندازی شرکت ایران خودرو در شهرستان را در راستای ارائه تسهیلات و خدمات‌رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: «مشکلات فراوانی در زمینه خدمات فروش و پس از فروش وسایل ایران خودرو در شهرستان گراش بود که با افتتاح این نمایندگی، بسیاری از مشکلات مشتریان مرتفع می‌شود و زمینه رضایت‌مندی مردم بالا خواهد رفت.»

eran khodro1

اصغر فرودی با بیان این که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان گراش مورد توجه قرار دارد و یکی از دغدغه‌های دولت یازدهم اشتغال‌زایی است، تصریح کرد: «جهت‌گیری اقتصادی دولت تدبیر و امید، اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.» او گفت در شهرستان گراش ۱۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی و ۶ کارخانه شن و ماسه فعال هستند و در سال گذشته برای فعالیت ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی موافقت اصولی صادر شده است که در حال حاضر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مقدمات اولیه احداث ساختمان را فراهم کردند و دولت در پشتیبانی از سرمایه‌گذاران در قالب ارائه تسهیلات دولتی از آنان حمایت می‌کند.

فرماندار گراش با اشاره به طرح‌های سرمایه گذاری در شهرستان افزود: «طرح تولید الیاف کربن، طرح تولید کولر و آب‌گرمکن خورشیدی، طرح تولید انواع تجهیزات ماشین‌آلات سنگین و راه‌سازی و عمرانی، طرح تولید قطعات پلاستیکی خودرو، طرح تولیدی مقره‌های کامپوزیتی، طرح تولید لاستیک خودرو، طرح تولید بلوک‌های ساختمانی پلی استایرین، طرح تولید کفش، احداث سردخانه و احداث سوله نگهداری ذخیره گندم آماده است که دولت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تسهیلات پرداخت می‌کند و سرمایه‌گذار می‌تواند با مراجعه به فرمانداری اقدامات بعدی را انجام دهد.»

نمایندگی پیشین ایران خودرو در گراش، نمایندگی شماره ۲۲۱۸ با مدیریت غلامی-پاکدل بود که مهرماه ۱۳۹۰ تعطیل شد. نمایندگی جدید ارتباطی با نمایندگی قبلی ایران خودرو ندارد.

eran khodro

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

10 نظر

  1. در سال ۸۷ سه هزار متر زمین در بهترین نقطه ورودی شهر گراش تحت عنوان ایجاد نمایندگی فروش و خدمات پس
    از فروش سایپا با مجوز رسمی به شخصی واگذار شد و ااین زمبن با قیمت بالایی در معرض فروش قرار گرفته و زمین ملی به شخصی واگذار شده که هرگز احداث نشد.این مورد باید توسط مسکن و شورا و ونهاد های نظارتی پیگیری شود و این زمین به مسکن و شهرسازی، برگرددتا برای کاری عمومی و درجهت منافع عمومی واگذار شود .

  2. با سلام جناب فرماندار اگه واقعا مدافع حقوق مردم و مشور هستید فکری به حال زمینهای بکنید که هکتارها حصار کشی شده و دریغ از کار برد اصلی که مجوز ان گرفته اند ،حالا بیا بگو باغچه شهری خیانت بع نثل آینده است

  3. جناب نوروزی برادر عزیز همه ابن مثال رو میدونند ولی متاسفانه مسئولین یا قدرت بر خورد ندارند یا اصلا نمی خواهند ،فقط بلدن فضای سبز که نقشه سازمان زمین شهری بوده رو بفروشند

  4. آقای نوروزی در زمان قبل و شهردار قبل بوده و به مزایده گذاشته شده و بعدش در زمان رییس جمهور سابق از این بی قانونی ها زیاد بوده و اینم مثل هرچیز دیگر جای اعتراض نداره و من میدونم شما اگه اعتراض می کنین از روی کینه شخصیه وگرنه تو ایران اینجور چیزا بسیار عادیه

  5. عزیز نوبهار یا اسنودن گراشی شهامت و شجاعت شما قابل ستایش هست امیدوارم مسوولین هم بتونن پیگیری کنند و برخورد انقلابی و اعلان جمعی داشته باشیم. و ارزوم اینه که این نمایندگی به سرنوشت نمایندگی قبلی گرفتار نشود

  6. اگه بصیری نوشتن واسه اینه که از روی مدرک میکانیکی که آقای بصیری دارن به اونا مجوز داده اند.دیگه هم دمشون گرم….چون واقعا گراش لازم داشت.

  7. ساختمان به صورت اجاره به آقای شکوه تحویل داده شده هست ونمایندگی وامتیازآن اصلا به آقای فدایی مربوط نیست فقط وفقط ساختمان اجاره داده شده هست

  8. تبریک ویژه ب مردم شهرستان گراش و اقای شکوه امیدوارم موفق و‌موئید باشی با ارزوی سربلندی و پیروزی روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top