بستن

دیدار فرماندار گراش با بازمانده‌ی IR655

هفت‌برکه (گریشنا): فرماندار گراش در سال‌روز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافر‌بری ایران در خلیج فارس، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، با خانواده معظم شهید بندی، از شهدای قربانی این جنایت، دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش مسئول دفتر فرماندار، در این دیدار که با حضور فرماندار گراش و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، از خانواده شهید بندی (خانواده ده شهید در حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران) تجلیل شد.

فرماندار گراش در این دیدار با بیان این که حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافر‌بری ایران نقض اشکار حقوق بشر است، اظهار داشت: «آثار جنایت استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر در جای جای این مملکت هویدا است.» اصغر فرودی با بیان این که کشتار بی‌رحمانه مسافران پرواز ۶۵۵ ایران یکی از تلخ‌ترین جنایات رژیم استکباری است، افزود: «تاریخ هیچ‌گاه این جنایت ضد انسانی دشمنان را فراموش نمی‌کند.» او خانواده‌های شهدا را نماد ایثار و از خود‌گذشتگی در جامعه عنوان کرد و افزود: «ذکر و توسل به شهدا محدود به یک روز نیست و باید تلاش کرد تا فرهنگ شهادت در جامعه ترویج پیدا کند و نسل جوان از صبر و بردباری و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثار‌گران هشت سال دفاع مقدس درس بگیرند.»

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در این دیدار امدادگران کمیته‌ی امداد نیز فرماندار و مسئولین شهرستان را همراهی کردند و با حضور در منزل حاج علی بندی، با یکی از بازماندگان این خانواده دیدار کردند.

شهابی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش با اشاره به این که ساختمان اداری کمیته امداد به همت بانیان خیر حاج علی بندی و حاج حیدر رشیدی به عنوان یادمانی از شهدای بزرگوار خانواده بندی بنا شد و در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسید، از حاج علی بندی به عنوان بانی خیر ساختمان اداری کمیته امداد، با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

bandi3

 

 

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. سلام سالروز شهادت مسافران هواپیما به دست آمریکای جنایتکار را به بازماندگان تسلیت عرض میکنیم آمریکای جنایتکار همیشه شیطان بوده و هست

  2. با سلام
    در جواب دوست عزیز دیدبان
    به شما عرض کنم که ما کلا چون اهل عکس گرفتن نیستیم تو این نوع مراسما که اونم سالی یکبار هستش جز خانواده شهداء محسوب نمیشیم جهت اطلاع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top