بستن

رمضانیه به خانه ۵۰۰ خانواده نیازمند فرستاده شد

هفت‌برکه (گریشنا): در آستانه ماه مبارک رمضان، تعداد پانصد خانوار تحت پوشش مرکز نیکوکاری گراش، از سبد کالای رمضانیه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، با نیت پاک خیرین و به همت مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) شهرستان گراش، تعداد ۵۰۰ بسته غذایی ماه مبارک رمضان در بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش در حال توزیع است.

مدیر امداد گراش با اعلام این که توزیع سبد کالا در میان خانواده‌های نیازمند یک سنت حسنه و سیره ائمه اطهار (ع) است افزود: «این سبد کالا شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، یک حلب ۵/۴ کیلویی روغن، یک عدد مرغ، یک بسته چای، پودر ژله و کارامل و شربت است که بین نیازمندان شهر در حال توزیع است.»

شهابی افزود: «ارزش هر سبد غذایی ماه مبارک رمضان، یک میلیون ریال است که جمعا ۵۰۰ میلیون ریال هزینه آن توسط خیرین این مرکز تقبل و پرداخت شده است. همچنین بنا است در مرحله دوم این طرح نیز ۵۰۰ سبد غذایی دیگر جهت نیازمندان حوزه روستایی و نیازمندان موردی، تهیه و توزیع شود.»

او تصریح می‌کند: «مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) به صورت مستمر توزیع سبد کالا برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را جزو برنامه‌های اصلی خود داشته و آمادگی کامل دارد تا در جهت جامه عمل پوشاندن به نیت پاک خیرین تلاش کند.»

Komiteh Emdad

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. امیر مؤمنان امام علی علیه السلام ؛ میفرمایند:

    إنَّکُم أغْبَطُ بما بَذلَتم مِنَ الرّاغِب إلَیکُم فیما وَصْلُهُ مِنْکُمْ

    به راستی سودی که شما از احسان خود برده اید بیشتر از آن سودی است که رو آورنده به شما از احسان شما برده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top