بستن

شهابی به کمیته امداد بازگشت

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از هفت سال ریاست رستم‌پور بر کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) شهرستان گراش، علی شهابی به عنوان مدیر جدید کمیته‌ امداد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی امداد گراش، علی شهابی، مدیر جدید کمیته امداد گراش، با مدرک کارشناسی مدیریت، دارای بیست و هفت سال سابقه خدمت در امداد است که یازده سال آن را در طی سال‌های ۷۷ تا ۷۸ در کسوت ریاست در امداد گراش مشغول فعالیت و خدمات رسانی به خانواده‌های نیازمند بوده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید امداد گراش با حضور اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش؛ دکتر محمد بذرافشان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس؛ معاونین و روسای ستادی امداد، و مسئولین اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گراش در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: «کمیته امداد در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تاثیر بسزایی دارد.» اصغر فرودی با اشاره به مشکلات اجتماعی جامعه و معضلات حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد، اظهار داشت: «نقش تاثیرگذار کمیته امداد در توانمند‌سازی مدد‌جویان تحت پوشش در حوزه‌های مختلف می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی جامعه را رفع کند.» وی با بیان این که کمیته امداد نقش مهمی در زدودن فقر از چهره جامعه دارد، تصریح کرد: «کمیته امداد در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و قرض الحسنه و کمک به رفع مشکلات معیشتی مدد‌جویان تحت پوشش خود، چهره فقر را از جامعه دور می‌کند.»

اصغر فرودی با بیان این که دولت تدبیر و امید در پی رفع مشکلات اقتصادی و ارتقاء شاخصه‌های رفاهی و معیشتی مردم است، افزود: «رویکرد دولت ارتقاء شاخصه‌های اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است و از شروع کار دولت یازدهم این مهم به طور جدی پیگیری و از اولویت‌های برنامه‌های دولت است.»

فرماندار گراش بر لزوم حفظ عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان کمیته امداد امام (ره) تاکید کرد و خواستار راه اندازی نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش ارد با توجه به محرومیت منطقه، ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و افزایش آن، توسعه امکانات و زیرساخت‌های اداری، تامین خودرو، افزایش اعتبارات عمرانی و فرهنگی، افزایش خدمات رسانی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گراش شد.

فرماندار گراش همچنین از عملکرد هفت ساله احمد رستم‌پور رءیس سابق کمیته امداد گراش تقدیر کرد.

دکتر بذرافشان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فرماندری گراش به دلیل میزبانی جلسه و خیر مقدم به کلیه مدعوین گفت: «کمیته امداد یکی از یادگارهای امام عظیم‌الشان است که با بینش بزرگ خود و در اوایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی محرومان را فراموش نکرد و برای رسیدگی به آنان نهاد مقدس کمیته امداد شکل گرفت و دغدغه امام خمینی (ره) رسیدگی به نیازمندان بوده که با تاسی از ائمه معصومین علی الخصوص مولای متقیان علی (ع) برپا شده است.»

kometeh8

در ادامه او با قدردانی از زحمات پرخیر و برکت رستم پور در طی ۷ سال حضورش در کسوت مدیریت امداد گراش، حضور شهابی را به عنوان یکی از مدیران موفق امداد در این سمت تبریک گفت و آرزوی توفیق روزافزون برای او کرد و بیان داشت: «قطعاً حضور آقای شهابی در گراش منشاء خیر و برکت فراوان برای مددجویان خواهد بود.»

دکتر بذرافشان در پایان گفت: «با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل امیدواریم با یک نگاه ویژه به مدیریت جهادی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که در حقیقت آینه تمام نمای یک نظام جامع و توسعه یافته است، دست یابیم.»

در این مراسم با صدور حکمی از سوی عسکریان، معاون اداری مالی کمیته امداد مرکز، علی شهابی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان گراش منصوب و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تلاش‌های هفت ساله‌ی رستم پور، مدیریت پیشین کمیته امداد قدردانی شد.

پس از پایان جلسه تودیع و معارفه، دکتر بذرافشان و هیات همراه، در ساختمان اداری امداد گراش در جمع صمیمی امدادگران این نهاد مقدس حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه و عملکرد خدمات‌رسانی به مددجویان و نیز مشکلات پیش رو، قرار گرفت.

kometeh10

 

 

3 نظر

  1. سلام ونخسته راستی چرا ما عادت داریم املاهای نوشته وانشاء های خوانده شده را باز بنویسیم ودوباره بخوانیم جز این است که ما مردمی به تاریخ پیوسته ایم ؟ چه میشد اگر یک جوان درمسند میگذاشتید ؟ شغل ایجاد میشد بدبود؟ امید به جوانان برمیگشت بدبود؟ کسی که ۲۸سال از عمر اداری اش میگذرد چه نیرویی دارد که درراه خدا به کارگیرد ؟؟؟؟؟؟ !!!!!

  2. دوست خوب من اردی عزیز مگه نمیدونی ایران قطع رجال است شما از اول انقلاب تا کنون غیر از همین آقایان و خانمها کسانی دیگر بر مسند ادارات و دولت و مجلس دیده اید . جوان کیلوی چند است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top