بستن

محسن‌زاده با دکترا به دانشکده گراش برگشت

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر مهدی محسن‌زاده با دو پست سرپرستی معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی و سرپرستی مرکز فوق تخصص ناباروری الزهرا (س) به دانشکده علوم پزشکی گراش بازگشت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، طی دو حکم جداگانه از سوی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، مهدی محسن‌زاده به عنوان «سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی» این دانشکده و نیز «سرپرست مرکز فوق تخصصی پژوهشی درمان ناباروری الزهرا (س)» گراش منصوب شد.

در قسمتی از حکم سرپرستی مرکز ناباروری آمده است: «با توجه به تجهیز مرکز درمان ناباروری و لزوم راه‌اندازی و خدمترسانی به مردم شریف منطقه، جنابعالی با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مرکز فوق تخصصی پژوهشی درمان ناباروری الزهرا (س)» زیر نظر معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی گراش منصوب میشوید.»

مهدی محسن‌زاده مسوولیت‌هایی همچون معاونت آموزشی، معاونت پشتیبانی و ریاست دانشکده پیراپزشکی را در کارنامه‌ی مدیریتی خود دارد. او چهار سال پیش برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته طب تولید مثل به شهر یزد رفت و با تکمیل تحصیلات خود به گراش بازگشته است.

Mahdi Mohsenzadeh

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

13 نظر

  1. با برکناری دکتر بهمنی از سرپرستی مرکز ناباروری پروژه آقایان در نیت و برنامه خودشان در خصوص در دست گرفتن دانشکده و بیمارستان تکمیل شد. امیدوارم مسولین بخصوص فرماندار محترم و مقامات امنیتی در خصوص این عزل و نصبها ورود پیدا کنند و بررسی کنند که آیا از سوی مسول دانشکده و عوامل ایشان آگاهانه اینکار ها را انجام میدهند و یا خدای ناکرده پروژه سیاسی و شخصی در کار است و یا نا آگاهانه از بیرون از دانشکده تحریک می‌شوند.

  2. اخذ مدرک دکترا طب تولید مثل توسط دوست گرانقدر مهدی محسن زاده مایه خوشبختی و مباهات است .امید است منشا خیر و برکت برای همشهریان و دیگر هموطنان باشند .

  3. پسر عموی عزیز و بزرگوار، جناب آقای دکتر مهدی محسن زاده:
    موفقیت مسرت بار اخذ مدرک دکترا را به شما و خانواده محترم و مردم شریف گراش و ملت بزرگ ایران اسلامی ، تبریک عرض می نمایم. امید است همچون گذشته در کمال صحت و سلامت ، منشا خدمات شایان به مردم نیک اندیش منطقه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top