بستن

مشتاقان انوشه پشت در ماندند

هفت‌برکه (گریشنا): همایش ازدواج سالم در جوانان با حضور دکتر سید محمود انوشه در سالن آمفی تاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، این برنامه با موضوع همسرگزینی و تحکیم بنیان خانواده بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، و به دلیل کمبود ظرفیت صندلی سالن، بسیاری از علاقه‌مندان به شرکت در این همایش پشت درهای بسته ماندند. معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش و فرهنگ‌سرای علوم پزشکی در اجرای مراسم نقش داشتند.

حجت الاسلام برفر ضمن خوش آمدگویی، از حضور گسترده‌ی مردم در مراسم قدردانی کرد. دکتر انوشه از مباحثی از جمله معیارهای صحیح همسرگزینی، چگونگی انتخاب همسر و عوامل اساسی در تحکیم بنیان خانواده سخن گفت.

اجرای تئاتر، موسیقی زنده و مسابقه از برنامه‌های دیگر این همایش بود. در پایان از خیرین فعال در امر ازدواج که معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش را در راه اندازی انجمن مهر ازدواج حضرت علی اکبر (ع) ویژه دانشجویان و کارکنان یاری کردند، تقدیر و به زوج‌های جوان دانشجو به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

anushe3

8 نظر

    1. باسلام
      واااااااقعا دست مریزاد داره. واقعا جای تشویق و تمجید داره از این حرکت. کاش همچین افراد برجسته و نورچشمی رو زودتر از اینا دعوت شده بودن به گراش.
      در سطح شهر بنر افراد نخبه و عالی کم دیده میشه. اما ماشالللله تا میتونن مال مذهبی و سخنرانی.
      امیذوارم بازم دعوت بشن از این جور افراد

  1. کاش به جای کسانی که میلیون پول خرج میشه ولی همش ۱۰۰ نفرهم واسه سخنرانیش جمع نمیشن از همچین اشخاصی دعوت بشن و یه گلایه دیگه هم اینکه کاش تو یه سالن بزرگتر برگزار شده بود

  2. با سلام و احترام خدمت تمامی افراد دلسوز و زحمت کش و افرادی که موجب برگزاری همایش هستند

    ۱- دوستان عزیز قدری دانشگاهی و علمی به اینچنین همایشها بنگرید، وبه راستی صحبت دکتر انوشه چقدر مبانی علمی و تحقیقاتی دارد و قدری عمیق تر تجزیه و تحلیل کند.
    ۲- مطالب این استاد اکثر واژه های غیرعلمی و برمبنای مسخره و شوخی کردن از افراد می باشد
    ۳- برای وقت و زندگی خودتان ارزش قائل شوید
    ۴- خوشبختی و بدبختی انسان دست خودش است.
    ۵- اسلام تمام مسائل روحی و جسمی ما بیان کرده است
    ۶-کشورهای اروپایی از مبانی دین اسلام بهترین استفاده می برد اما ما چقدر بهره می بریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top