بستن

سقفی برای شش نفر، خیرین به کمک آمدند

هفت برکه (گریشنا): با مشارکت صدو پنجاه میلیون ریالی یکی از خیرین در طرح رضوان، ۶ فرزند یتیم و بی‌سرپرست، صاحب سرپناه شدند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گراش: رستم‌پور با اعلام این خبر افزود؛ هدف از اجرای طرح رضوان جذب مشارکت خیرین برای تأمین، ساخت و تعمیر مسکن محرومان و نیازمندان جامعه بوده و کمیته امداد با هدف خدمات‌رسانی بهتر به مددجویان زیرپوشش این طرح را اجرا و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند.

این مبلغ ۱۵۰ میلیون ریالی، اهدایی یکی از خیرین محلی برای تکمیل مسکن نیمه ساز ۶ فرزند یتیم فاقد پدر و مادر با همکاری کمیته امداد جذب و در جهت تکمیل مسکن هزینه شد که در دهه مهدویت از آن بهره‌برداری خواهد شد.

او در پایان با تقدیر از مردم نیک اندیش گراش بیان داشت:«خیران نیکوکار این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در راستای تأمین مسکن مددجویان نیازمند در قالب طرح رضوان به این نهاد تحویل دهند. شماره حساب سیبا، بانک ملی به شماره حساب ۰۱۰۵۶۷۶۴۴۳۰۰۸ برای مشارکت نقدی خیرین در طرح رضوان در نظر گرفته شده است.

kometeh

 

6 نظر

  1. بحق محمد و ال محمد تمام خیرین در سلامتی کامل تا اخر عمرشون زندگی کنند و هر چی از خدا بخواهند خدا به انها بدهد
    شکر خدا در ایران این همه خیر وجود دارد اگر این انسانهای با شرف نبودن حکومت هیچ فکری به حال مردم گرفتار نمیکرد

    1. با عرض سلام و ادب و احترام خدمت آحاد مردم آگاه و همیشه در صحنه گراش علی الخصوص خیرین باهمت شهرمان که دوشادوش دولت خدمتگذار در جهت عمران و ابادانی مناطق محروم ایران اسلامی در تلاش و تکاپو هستند.
      در خصوص نظر برادر ” مجتبی آم ” در خصوص ” به فکر نبودن حکومت به حال مردم گرفتار ” توضیحاتی چند در جهت اگاهی و اطلاع رسانی جمعی و تنویر افکار عمومی به عرض می رساند:
      عملیات عمرانی واحد مسکونی مزبور با مساعدت اداره محترم مسکن و شهرسازی از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی، در سال ۹۲ آغاز و در سال ۹۳ اسکلت واحد مسکونی مزبور به اتمام رسید که متاسفانه با فوت توامان پدر و مادر خانواده، عملیات ساختمانی منزل مزبور متوقف گردید.
      پس از تحت پوشش قرار گرفتن فرزندان یتیم و بی سرپرست این خانواده توسط کمیته امداد، یکی از خیرین بزرگوار شهرمان، کفالت مادی و معنوی این فرزندان را در قالب طرح اکرام ایتام بر عهده گرفت و پس از اطلاع از بی سرپناه بودن فرزندان معنوی خویش، کمر همت به تکمیل این واحد مسکونی بست که بحمدالله به یمن اعیاد شعبانیه و دهه مهدویت، این فرزندان صاحب سرپناه شدند.که در به سرانجام رسیدن این کار خداپسندانه دولت خدمتگذار و خیر بزرگوار سهیم بودند.

  2. سلام
    نمیدونم جای این انتقادم کدوم پسته،ولی میدونم واس فلان کس که توو جشنواره مقام اورده یا فلان نقاشی فلان فیلم،حداقل یه پستی هم اختصاص میدادین به اقای فردفانی نماینده ایران،که همین الان از شبکه قران داره پخش میشه،تا تشویقی باشه برای دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top