بستن

آتش در کشتزارهای ارد مهار شد

هفت برکه (گریشنا): بیست هکتار از گندم‌زار‌های منطقه‌ی شاغنی بخش ارد در آتش سوخت.

به گفته‌ی بخشدار ارد، این آتش‌سوزی دیشب ساعت ۲۰ و پانزده دقیقه اتفاق افتاد و به دلیل نداشتن ماشین آتش‌‌نشانی، آتش حدود چهار ساعت بعد از شروع و در ساعت ۲۴ مهار شد. پاسگاه بخش ارد، دهیار، نیروهای بسیج و مردم و ماشین آتش‌نشانی اعزام شده از فداغ با کمک هم به جنگ آتش رفتند.

سایت مردمی فداغ نیوز در مورد این آتش‌سوزی نوشته است: «آتش سوزی گسترده کشتزارهای ارد با همکاری سازمان آتش نشانی فداغ، خاموش شد و آتش نشانی فداغ، اولین ماموریت خود را با موفقیت به سرانجام رساند. در پی درخواست مسئولین ارد، پرنسل آتش نشانی فداغ در کمترین زمان ممکن با اعزام خودرو و نیرو به بخش ارد، اقدام به اطفای حریق کشتزارهای این بخش نمودند.»

سجادی، بخشدار ارد می‌گوید: « با این اتفاق چند نفر از اهالی بخش که گندم‌زار متعلق به آن‌ها بود حدود بیست میلیون تومان خسارت دیدند. گله‌ای که دارم این است که با وجود آماده بودن ساختمان آتش‌نشانی در این بخش هنوز اقدامی برای بهره‌بردای و افتتاح آن صورت نگرفته و در صورت تکرار این حوادث ما حتی از داشتن یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی نیز محرومیم.»

atash

 

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. مگه توی گزارش قید نشده از فداغ سریع نیرو اعزام گردید پس چرا جای دیگه نوشتن به علت نبود خودرو اتشنشانی.ضمنا مگه اون اطراف تراکتور نیست ،مطمئنان هست.پس باید بهشون اموزش اطفاع حریق داد تجهیزات هست باید طریقه استفاده رو یاد داد.

  2. ضمنا ارد اورژانس داره .فداغ خودرو اتشنشانی.پس واسه اون منطقه از نظر استاندارهمون مقدار دستگاه امدادی جوابگو هستش ومیتونه پوشش بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top