بستن

واگذاری صندوق‌های صدقات به مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج)

هفت‌برکه (گریشنا): هم‌زمان با اعیاد شعبانیه، طرح واگذاری صندوق‌های صدقات به مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) گراش عملیاتی شد. با انجام این طرح، این مرکز در مورد چگونگی تقسیم وجوه این صندوق‌ها در بین نیازمندان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد مام خمینی گراش: در آغازین روزهای ماه شعبان المعظم، کلیه صندوق‌های صدقات منازل و مغازه‌های سطح شهر به مرکز نیکوکاری حضرت ولی‌ عصر (عج) واگذار شد.

رستم‌پور، مدیر کمیته امداد گراش، با اعلام این خبر افزود: «به حول و قوه الهی در اجرای بخشنامه برون‌سپاری خدمات کمیته امداد به مراکز نیکوکاری، و در آستانه میلاد سراسر نور و شادی منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) جلسه تخصصی با مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) شهرستان گراش با محوریت واگذاری بخشی از صندوق‌های صدقات به این مرکز، به عنوان برترین مرکز نیکوکاری استان فارس، با حضور اعضاء هیات عامل مرکز نیکوکاری برگزار شد.

«در این جلسه با عنایت به فعالیت‌های پر خیر و برکت این مرکز نیکوکاری فعال و مردمی بودن آن و خدمات سرشار در یاری‌رسانی به ایتام و نیازمندان جامعه، صندوق‌های صدقات منازل و مغازه‌های سطح شهر به مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) گراش واگذار و مقرر شد نیروهای مردمی و امدادیاران این مرکز با همکاری مشترکین این صندوق‌ها پس از تخلیه صندوق، وجوهات را به حساب مرکز نیکوکاری واریز کنند تا با نظر و مدیریت اعضاء هیات عامل در بین نیازمندان مرکز نیکوکاری توزیع شود.»

komete emdad

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top