بستن

شورای شهر جویم منحل شد

بعد از مدت‌ها اختلاف شورای شهر جویم منحل شد و شهردار جدید از سوی استانداری تعیین گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس علی حسین رعیتی فرد مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس اعلام کرد: با تاکید استاندار محترم فارس و در اجرای مواد ۷۹، ۸۱، ۸۲ و ۹۷ قانون شوراهای اسلامی کشور هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی به ریاست استاندار و با حضور سایر اعضا تشکیل و به طور مستمر و منظم به پرونده های مربوط به تخلفات شوراها و اعضای آن رسیدگی می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: پرونده شورای شهر جویم در هیأت حل اختلاف استان مطرح و ضمن موافقت با انحلال شورا در اجرای ماده ۸۲ جهت تصویب به هیأت مرکزی حل اختلافات و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کشور پیشنهاد شد و هیأت مذکور در جلسه اخیر خود با پیشنهاد انحلال این شورا موافقت کرد.

جویم نیوز گزارش داد مهندس امین اکبرزاده سروستانی  از سوی استاندار فارس به عنوان سرپرست شهرداری شهر جویم معرف شد و از علیرضا رضایی شهردار سابق قدردانی به عمل آمد. فرماندار ویژه لارستان اختلافات اعضاء با یکدیگر، عدم هماهنگی با مراجع زیربط، عدم تشکیل جلسات رسمی در شورا، رکود پروژه های عمرانی در شهر و نارضایتی آحاد مردم دانست.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top