بستن

اولین آزمون علوی در گراش برگزار شد

هفت‌برکه (گزارش آگهی): برای نخستین بار آزمون علمی موسسه علوی در محل دانشگاه آزاد گراش برگزار شد.

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ تعداد ۱۷۰ نفر دانش‌آموز مقطع دبیرستان در آزمون بورسیه علوی شرکت کردند. مهندس عبدالرضا هرمزی؛ مدیر آموزشگاه هرمز در مورد فعالیت موسسه علوی در گراش گفت:‌« با توجه به این که بسیاری از دانش‌آموزان برای پیشرفت خود نیاز به آموزش‌های با کیفیت و آزمون‌های منظم دوره‌ای دارند جای خالی یک موسسه معتبر در این زمینه احساس می‌شد. به خاطر همین با پیگیری زیاد از سال گذشته مجموعه هرمز نمایندگی علوی در شهرستان‌های گراش و لارستان را به دست آورد.»

مهندس هرمزی در مورد تفاوت موسسه علوی با دیگر موسسات فعال گفت: «تمرکز ما در حال حاضر بر روی کلاس‌هایی که برای نخستین‌بار تشکیل می‌شود، مانند کلاس‌ها نهم و دهم است. چون دانش‌آموزان و حتی معلمان در استفاده از کتاب‌های جدید مشکل دارند اما موسسه علوی با برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه این مشکل را کاهش می‌دهد. هدف اول یادگیری است نه صرف امتحان دادن. در مراحل بعد دانش‌آموزان برای آزمون‌های نهایی و کنکور آماده می‌شوند»

۱۷۰ نفر دانش‌آموز کلاس‌های نهم جدید و دوم و سوم متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون بورسیه علوی شرکت کردند. نفرات برگزیده از تخفیف شرکت در آزمون‌ها برخوردار خواهند شد.

مهندس هرمزی درباره برنامه‌های تابستانی مجموعه هرمز گفت: «مجموعه هرمز بیشتر به نام هرمزکامپیوتر شناخته شده است. ما در تابستان طبق روال سال‌های گذشته کلاس‌های رایانه ویژه کودکان و کلاس‌های تخصصی ویژه جوانان و نوجوانان را برگزار می‌کنیم. در بخش علوی دانش‌آموزان می‌توانند پیش از ورود به مقطع بالاتر برای دروس سال آینده آماده شوند. زبانکده هرمز هم که برای بیشتر والدین و زبان‌آموزان شناخته شده است. در واقع موسسه علوی بخش تازه هرمز کامپیوتر است.»

13950217 Hormoz Alavi (1)

 

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top