بستن

کمبود نیرو مهم‌ترین مشکل اداره ثبت‌احوال گراش

هفت برکه (گریشنا): اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش امروز نوزدهم اردیبهشت ماه با مدیر کل ثبت احوال استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش دفتر فرمانداری، فرماندار گراش توسعه زیرساخت‌های اداری ثبت احوال را از مهم‌ترین خواسته‌های خود عنوان کرد و افزود: «تامین نیرو انسانی و تجهیز امکانات در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی هر چه بیشتر این نهاد به مردم ضروری است.»
اصغر فرودی خواستار افزایش ارائه خدمات ثبت احوال به مردم شد و افزود: «این مرکز با ثبت وقایع حیاتی و آمار شاخص‌های انسانی نقش موثری در توسعه و رشد جامعه دارد.»
وی توجه به نیاز‌ها و رفع مشکلات نمایندگی ثبت احوال در بخش ارد را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: «ظرفیت ارائه خدمات ثبت احوال در بخش ارد بالاست که می‌بایست با تامین نیرو انسانی و فراهم کردن امکانات و تجهیزات، خدمات رسانی به مردم در این بخش افزایش یابد.»
نماینده دولت تدبیر و امید با بیان این که مسولین برای ارائه خدمات رفاعی و اجتماعی به مردم اهتمام ویژه داشته باشند افزود: «ارتقاء شاخصه‌های خدمات رسانی به مردم در نظام اسلامی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و از اولویت‌های کاری دولت یازدهم است که همه مسولین باید به این امر توجه داشته باشند.»
در این جلسه انصاری مدیر کل ثبت احوال استان فارس ضمن ارزیابی عملکرد سازمان ثبت احوال مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار و نسبت به رفع آن قول مساعد داد.
مدیر کل ثبت احوال استان فارس همچنین از اداره ثبت احوال گراش بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این اداره قرار گرفت. تامین نیروی انسانی و راه اندازی نمایندگی اداره ثبت احوال در بخش ارد از جمله خواسته‌های فرماندار گراش بود که در سفر سال گذشته مدیر کل ثبت احوال استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در حال حاضر اداره ثبت احوال گراش با چهار نیرو در حال خدمات رسانی به مردم است. این دومین سفر انصاری مدیر کل ثبت استاد استان فارس به شهرستان گراش در یک سال گذشته است.

asnad

 

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top