بستن

بچه‌های ابتدایی برای اولین بار روی سکوی قهرمانی فوتسال فارس

هفت برکه (گریشنا): تیم فوتسال ابتدایی شاهد، قهرمان فوتسال دانش‌آموزی استان شد. این تیم برای اولین بار به عنوان نماینده‌ی‌ مدارس گراش در رقابت‌های استان فارس حضور داشت،

به گزارش مجید افشار، تیم فوتبال مدارس ابتدایی گراش در دیدار با نی‌ریز با نتیجه‌ی چهار بر صفر و در رقابت با داراب با نتیجه‌ی هشت بر پنج به پیروزی دست یافت و در مقابل فراشبند با نتیجه‌ی سه بر سه به تساوی رسید و توانست به عنوان تیم اول از گروه خود به جمع شانزده تیم برتر استان صعود کند. در مرحله‌ی بعد تیم شاهد گراش با شکست یک بر صفر تیم شیب کوه به جمع هشت تیم برتر استان اضافه شد و در رقابت بعد تیم بیرم که نائب قهرمان فوتسال دانش‌‌آموزی سال قبل بود را بانتیجه‌ی سه بر دو شکست داد و در جمع چهار تیم برتر استان قرار گرفت. و سرآخر تیم فوتسال دانش‌آموزی گراش در یک بازی نفس‌گیر توانست تیم خوب ناحیه ۲ را در ثانیه‌های پایانی و با نتیجه‌ی دو بر یک شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

در نهایت با درخشش در مسابقات فینال در حالی که تا لحظات پایانی بازی پایاپای دنبال می‌شد، تیم پرتلاش گراش توانست گل پیروزی را در دیدار با تیم مرودشت به ثمر برساند و با نتیجه دو بر یک پیروز میدان باشد و برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش گراش به مقام قهرمانی مدارس ابتدایی برسد و به عنوان نماینده‌ی فارس به مسابقات کشوری راه یابد.

یزدان خورشید‌پور از کنگ‌وریشه به عنوان آقای گل مسابقات قهرمانی فوتسال مدارس ابتدایی استان فارس معرفی شد. محسن محسنی به عنوان مربی، محسن افشار به عنوان سرمربی، احمد مهدیار به عنوان سرپرست تیم و سعید مخوف به عنوان مسول تربیت بدنی اداره با این تیم همراه بودند.

بهنام استوار، یزدان خورشید‌پور، حسن عالی پور، سید رضا موسوی، محسن محمد‌پور، محمد حسن رحیمی، ابوالفضل راهپیما، علی‌رضا روستاییان، حامد شیرشمسی و علی رایگان برای تیم شاهد پا به توپ شدند.

محسن افشار، سر مربی و مسول هیات دانش‌آموزی می‌گوید:« با وجود این که این دانش‌آموزان برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردند اما توانستند حضور چشمگیری را از خود نشان دهند و مسولین می‌بایست این استعداد‌ها را دریابند و برای تقویت آن تلاش کنند.»

این مسابقات به مدت چهار روزاز تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور بیست و یک تیم برگزار شد.

footsal

 

 

 

 

5 نظر

  1. تبریک و خسته نباشید به تک تکشون
    امیدوارم همیشه افتخار افرین شهر و خانوادشون باشن ..

    مسیولین باید این استعداد ها رو کشف کنن و بهشون بها بدن ،
    کوچک ترین سهل انگاری در میدان دادن به این بچه ها ، زمینه ی هر نوع پیشرفتی رو از اون ها دریغ میکنه ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top