بستن

سفر مدیرکل پست فارس به گراش

هفت برکه(گریشنا): اصغر فرودی فرماندار گراش به منظور بررسی و مساعدت در مشکلات اداره پست شهرستان با واعظی‌پور مدیر کل پست استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دفتر فرماندار گراش، اصغر فرودی، ۱۴ اردیبهشت در این نشست بر توسعه زیرساخت‌های خدمات پستی شهرستان تاکید کرد و افزود:« مردم بیش از پیش به خدمات پستی نیاز دارند و در شهرستان گراش ظرفیت ارائه خدمات پستی باید مطابق با نیاز و خواسته‌های مردم باشد.»

اصغر فرودی برون سپاری خدمات سایر دستگاهها اجرایی شهرستان، ساخت ساختمان اداری اداره پست، تشکیل چارت سازمانی و تامین نیرو، ایجاد نمایندگی پست در بخش ارد، افزایش تجهیزات و رفع نیازها و کمبودات امکانات در راستای تکریم ارباب رجوع از جمله خواسته‌های خود در این جلسه عنوان کرد.

وی نیاز سنجی در بخش روستاها و ایجاد نمایندگی پست در بخش ارد خواستار شد و گفت:«خدمات نوین پستی بسیاری از مشکلات مردم در بحث هزینه و صرفه‌جویی در وقت را حل خواهد کرد.»

در سفر مدیر کل پست استان فارس به گراش مسائل و مشکلات اداره پست شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

post

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. با سلام ممنون از زحمات فرماندار عزیز و زحمتکش گراش ولی چرا ما باید همش نمایندگی ادارات رو داشته باشیم ولی اداره ای به طور رسمی نداشته باشیم انتن دهی موبایل هم که در ارد در حد صفر میباشد فرماندار قولش رو دادن ولی نمیدونم چرا عملی نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top