بستن

باقری از سازمان تبلیغات می‌رود

پس از دو سال و نیم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش می‌رود. حجت‌الاسلام و المسلمین باقری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش تا چند هفته دیگر جای خود را به حجت‌الاسلام و المسلمین اسلامی می‌دهد. حاج‌آقا باقری درباره علت درخواست انتقالش می‌گوید، عدم حضور خانواده و مشکلات رفت و آمد و بعد مسافت، دلیل اصلی این تصمیم بوده.

باقری پس از بازگشت به شهر خود لامرد، ممکن است در دفتر تبلیغات اسلامی لامرد و یا شهری در نزدیکی زادگاه خود، به عنوان کارشناس امور فرهنگی قرآنی مسئولیتی را برعهده بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسلامی، رئیس جدید سازمان تبلیغات نیز پیش از این رئیس دفتر فیروزآباد بوده است. جلسه رسمی تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات تا دو یا سه هفته آینده برگزار می‌شود.

همراه با رفتن حجت‌الاسلام باقری از سازمان تبلیغات، محمد نام‌آور، مسئول دارالقرآن این اداره نیز به داراب منتقل می‌شود. رئیس سازمان تبلیغات درباره نیروهای این اداره توضیح داد: سازمان تبلیغات سه نیروی سازمانی و یک نیروی شرکتی دارد که تنها یک نفرشان پست سازمانی گراش دارند. یک نفر از لار و یک نفر از داراب تا به حال در این مجموعه بوده‌اند که با اعلام نیاز سازمان تبلیغات داراب ایشان منتقل می‌شوند.

باقری درباره وضعیت فعلی سازمان تبلیغات گراش که هیچ تفاوتی با زمان نمایندگی نکرده است توضیح داد: متاسفانه چون سازمان تبلیغات وزارتی نیست و زیر نظر ریاست جمهوری است، روند ارتقاء و چارت تشکیلاتی اداراتی که از دوسال قبل در کشور مستقل شده‌اند، با وجود پیگیری‌ها، هنوز تکمیل نشده است. و این مشکلی است که در کل کشور دیده می‌شود.

هر چند به گفته رئیس سازمان تبلیغات قرار بوده است چارت سازمانی این اداره تا اواخر سال گذشته تکمیل شود، هنوز نه در مهر این اداره که نام بخش گراش بر آن دیده می‌شود تغییری صورت پذیرفته و نه در تعداد اندک نیروهای آن که تا چند وقت دیگر کمتر هم می‌شود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top