هفت‌برکه – گریشنا: همایش تبلیغ برنامه‌ی ویژه برای روحانیون، مداحان و تشکل‌های مدنی با حضور مسئولین شهر برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گراش ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، به مناسبت ماه مبارک رمضان در همایش تبلیغ در فضایی بسیار صمیمی مبلغین، روحانیون ،مداحان خواهر و برادر و مسئولین و جانشینان هیات‌های مذهبی و فعالان عرصه فرهنگی گرد هم آمدند. 

پس از صرف افطاری و قرائت قرآن، سخنرانان مجلس به ترتیب امام جمعه، فرماندار،رئیس دادگستری، مسئول زکات کمیته امداد و مسئول بهزیستی دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بخشایش‌پور، امام جمعه گراش در خصوص بیانیه‌ی گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب اسلامی صادر شده است، افزایش فعالیت مبلغین و ائمه جماعات در محل تبلیغ و بسنده نکردن به نماز و سخنرانی و همکاری تمام ارگان‌ها و نهادها در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اشاره کرد.

فرودی، فرماندار شهرستان گراش، نیز به ارائه گزارش عملکرد دولت در سال ۹۷ پرداخت و بسیاری از پروژه‌های عمرانی که اعتبارات آن از طریق دولت و خیرین تأمین شده بود را معرفی کرد. وی افزود: «در سال گذشته، ۸۲ درصد اعتبارات از محل بودجه و اعتبارات دولتی و ۱۸ درصد آن  از طریق خیرین تامین شده است.»

در ادامه به ترتیب روان‌بین، رئیس دادگستری شهرستان، غلامی، مسئول اداره بهزیستی و حجت الاسلام پورجمشید، مسئول زکات کمیته امداد امام خمینی در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان، خانواده‌ها و جوانان، مواد مخدر و جمع‌آوری زکات دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

در پایان از دو هیئت زنجیرزنی حضرت علی‌اکبر(ع) و هیئت سینه زنی محمد رسول‌الله(ص) به دلیل همکاری فراوان در برگزاری همایش تقدیر شد.

tablegh8 1