بستن

پیروزهای رزمی‌کاران گراش در مسابقات استانی

هفت برکه (گریشنا): بانوان کارته‌کا گراشی موفق به کسب دو طلا و سه برنز در مسابقات انتخابی استان فارس شدند و امیر علی رزاق‌پور، کونگ‌فو کار گراشی نیز با کسب مقام اول مسابقات بین سبکی کونگ فو انتخابی تیم استان فارس به مسابقات کشوری راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه، بانوان کاراته‌کا گراشی با حضور در مسابقات استانی کاراته کیو کوشین بانوان استان فارس و رقابت با صد و هفتاد کاراته‌کا موفق به کسب دو طلا و سه برنز شدند. این رقابت‌ها در شهرسنان داراب برگزار شد که با درخشش بانوان ورزشکار گراشی همراه بود و راهیابی به مسابقات انتخابی کشور و کسب مقام سوم تیمی دستاورد این سفر بود.
در بخش انفرادی  فاطمه ابراهیمی‌فرد و معصومه شرفی مدال طلا و مقام اول را به دست آوردند. فریده ابراهیمی‌فرد و هانیه بلوری و نازنین زهرا تقی‌زاده مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

روح اله موسوی، رییس هیات کاراته شهرستان در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: «درخشش این ورزشکاران و حضور دو نفر از گراش در مسابقات انتخابی کشور باعث مباهات جامعه ورزش این شهرستان است که امیدواریم با قهرمانی در مسابقات کشوری افتخاری دیگر برای ورزش بانوان گراش به دست آوریم. او در پایان از زحمات حسن نژاد و حمایت‌های گسترده اداره ورزش و جوانان تقدیر کرد.

امیر علی رزاق‌پور نیز با کسب مدال طلا در مسابقات بین سبکی کونگ‌فو انتخابی تیم استان فارس توانست افتخار دیگر برای ورزش شهرستان کسب کند. این مسابقات در تاریخ دهم اردیبهشت در شهرستان شیراز برگزار شد که رزاق پور مقام اول استان را به دست آورد و به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

عکس از آرشیو هفت برکه و تزیینی است.

139207 Kongfoo (5)

4 نظر

  1. روح الله جان سعی کن همه کمبودهایی که تو گراش بود و باعث شد خودت و امثال خودت به اون چیزی که استحقاقتون بود نرسین رو واسه بچه های گراش فراهم کنی..

  2. آفزین به بانوان کاراته کا به امید حضور در تیم ملی امیدوارم با تغییراتی که در اداره ورزش و جوانان به وجود آمده و آمدن رییس جدید شاهد موفقیت های بیشتری باشیم خداییش ورزش گراش متحول شده روح اله جان افتخار مادر المپیک هستید ۲۰۱۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top