بستن

رقابت بانوان بدمینتون گراش در روز زن

هفت برکه (گریشنا): هیات بدمینتون اولین دوره مسابقه خود را در سال جدید ویژه بانوان در رده آزاد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به نقل از هیات بدمینتون، این رقابت‌ها با حضور بانوان ورزشکار در رشته بدمینتون، روز چهارشنبه، بیست‌وپنجم فروردین ماه در سالن ورزشی الزهرا(س) برگزار شد.

جبرالدینی، رییس هیات بدمینتون شهرستان در مورد این مسابقه گفت: «این مسابقه در سطح خوبی برگزار شد که امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر به سطح اول بدمینتون استان برسیم. مذاکرات اولیه برای جذب مربی انجام گرفته ولی این شهرستان از کمبود سالن مناسب در مضیقه است که برنامه‌های ما را با مشکل روبه رو کردهو است. حمایت‌های ریاست اداره ورزش و جوانان از این ورزش مفرح دلگرمی برای این هیات نوپا است که امیدواریم جواب این اعتماد را بدهیم.» با پایان گرفتن این رقابت‌ها عاطفه سلیمی، سارا ورزی، سارا اسدنژاد و فاطمه جابرفدایی به صورت مشترک نفرات اول و فاطمه صادقی، زهرا عسکری و زهرا ذلقی به صورت مشترک بر سکوی دوم ایستادند.

خانم جابرفدایی، نایب رییس هیات بدمینتون بیان داشت: «هیأت بدمینتون بانوان شهرستان جهت تشویق و انگیزه بیشتر ورزشکاران برای حضور در این رشته مفرح و همچنین استعدادیابی این بازیکنان، اقدام به برگزاری مسابقات به همین روش خواهد کرد.»

او در ادامه به روابط عمومی اداره ورزش شهرستان گراش اظهار داشت: «در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج ورزش‌های همگانی و گرامیداشت هفته زن و اعیاد رجبیه یک دوره مسابقات بدمینتون بانوان شهرستان برگزار شد که کمیته اجرایی برای اجرای آن زحمات زیادی کشیدند. خانم‌ها حسین شیری، غیبی، دانشور و همچنین ابوذر عباسی با تقبل هزینه این دوره از مسابقات در اجرای این رقابت با هیات بدمینتون همکاری داشتند. در پایان به نفرات برتر مدال قهرمانی و حکم قهرمانی و هدایایی توسط حسن‌نژاد ریاست اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

badmeinton2

 

 

 

7 نظر

  1. تشکر و خسته نباشید خدمت اقای جبرالدینی که بدون هیچ چشم داشتی دارن برا ورزش شهرستان زحمتهای فراوانی میکشند..
    امیدوارم این روند ادامه و در انجام کارها و مراحل زندگی موفق و موید باشند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top