بستن

درمانگاه‌ تبدیل به مرکز جامع سلامت شد

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر سید جواد محقق، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی گراش، با حضور در مرکز جامع سلامت این شهرستان، از این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر محقق در این بازدید دو ساعته، ابتدا با حضور در دفتر دکتر فاطمه پورشمسی، مدیر مرکز جامع سلامت گراش در جریان خدمات کلی این مرکز  قرار گرفت. مرکز جامع سلامت بیش از این به عنوان درمانگاه شناخته می‌شدند.

معاون توسعه و مدیریت منابع  علوم پزشکی گراش، سپس از واحدهای مراقبین سلامت، سلامت مردان، آزمایشگاه، مطب پزشکان، مطب دندانپزشک، مطب کارشناس روان و تغذیه و دفتر بهداشت حرفه‌ای بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسوولین هر واحد و کارکنان شاغل در این مرکز از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده به مردم قرار گرفت.

این مقام ارشد دانشکده علوم پزشکی گراش در این بازدید گفت: «یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید توجه وی‍ژه به سلامت و بهداشت مردم بوده است که در قالب طرح تحول نظام سلامت مطرح شد و اکنون نیز این تحول در حوزه بهداشت در حال اجرا است که یکی از این اقدامات در حوزه بهداشت، راه اندازی مرکز جامع سلامت در شهرها است و همه‌ی ما وظیفه داریم در قبال انرژی و هزینه‌های زیادی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرف این مراکز کرده است، بهترین خدمات را به مردم  ارائه دهیم و ارائه چنین خدمتی در سایه تلاش بی‌وقفه و همکاری و همدلی مجموعه علوم پزشکی شهرستان امکان‌پذیر است.»

معاون دانشکده علوم پزشکی افزود:«برای شناساندن مرکز جامع سلامت در شهرستان گراش، نیاز به اطلاع رسانی‌های بیشتر و گسترده‌تر است.»

دکتر فاطمه پورشمسی مدیر مرکز جامع سلامت گراش نیز در این بازدید، ضمن تشکر از حضور معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی در این مرکز،  به بیان شرح فعالیت‌ها از دی ماه ۹۴ و نیز کمبودها و مشکلات این مرکز پرداخت.

مرکز جامع سلامت شهرستان گراش در خیایان درمانگاه (درمانگاه محمد رسول الله (ص)) به مردم شهرستان، خدمات بهداشتی، درمانی ارائه می‌کند.

jameh1

7 نظر

  1. احسنت
    درود بر این بانوی عزیز
    با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان و همه بانوان عزیز گراشی .
    امیدوارم ک در همه مراحل زندگیشون موفق باشن

  2. در اولین فرصت پس از آمادگی کامل جهت ارائه ی خدمات؛اطلاع رسانی کامل از طریق بیلبوردهای سطح شهر و…صورت خواهد پذیرفت

  3. این شهر به مدیران جوان و خوش فکر بومی نیاز شدید داره
    خانم دکتر پورشمسی در همین دوران کوتاه مدت مدیریت خود جان دوباره ای به درمانگاه محمد رسول اله(ص) دادند.برای ایشان آرزوی سلامتی،موفقیت و پیشرفت هر چه بیشتر در تمام مراحل زندگی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top