بستن

دعوت به دیدن آثار هنری دانشجویان

هفت‌برکه (گریشنا): نمایشگاه آثار هنری دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش به مدت چهار روز برای دیدار عموم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، نمایشگاه آثار هنری دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی گراش با حضور مسئولین دانشکده و استقبال بسیار بالای دانشجویان افتتاح شدبه گفته‌ مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی، بیش از ۱۰۰ اثر هنری به نمایشگاه ارائه شده است که این نمایشگاه را نسبت به نمایشگاههای سال‌های قبل متمایز کرده است. نمایشگاه آثار هنری دانشجویان و کارکنان از روز سه‌شنبه، بیست و چهارم لغایت جمعه بیست و هفتم فروردین در طبقه فوقانی ساختمان اداری دانشکده علوم پزشکی گراش از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. از ساعت ۲۰ تا ۲۲ نیز در این نمایشگاه مسابقه خوانندگی و تک‌نوازی اجرا خواهد شد.

معاون و مدیر دانشجویی فرهنگی، رییس دانشکده‌های پیراپزشکی و پرستاری و برخی از اساتید دانشکده با حضور در مراسم افتتاحیه، از این نمایشگاه بازدید کردند. معاونت دانشجویی فرهنگی، جامعه اسلامی دانشجویان و کانون قرآن و عترت (ع) دانشکده علوم پزشکی گراش میزبانی این نمایشگاه را به عهده دارند. همچنین بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

asar2

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. عرض سلام و ادب ؛
    خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما بزرگوار که زحمت این خبر رو کشیدید،چراکه کار زیبنده ای در دانشکده صورت گرفته و باعث فعال تر شدن و انگیزش بین دانشجویان و فرهنگ بازدید از آثار هنری را به ارمغان خواهد داشت .ان شاءالله خداوند به همه توفیق بهروزی و سلامتی عنایت بفرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top