بستن

جشنی برای ۱۳ سال افتخارآفرینی فوتبالیست‌های هلال‌ احمر

هفت برکه (گریشنا):  مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان فوتبال هلال‌احمر با حضور هنرپیشه، رییس هیات فوتبال استان فارس در سالن سینما برگزار شد.
به گزارش خبرنگار هفت برکه؛ این مراسم شنبه، بیست و یکم فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه شروع شد. فرودی، فرماندار شهرستان، عسکری،عضو کمیته‌ی برگزاری مسابقات لیگ برتر استان فارس، حاجی‌پور رییس هیات فوتبال پاسارگاد، رییس هیات فوتبال گراش ، مسولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر گراش، خانواده‌های بازیکنان و پیشکسوتان، داوران، سرپرستان و مربیان باشگاه‌های فوتبال سطح شهر، حاضرین در این جلسه بودند.
قاسم فرسوده، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هلال‌احمر به عنوان اولین سخنران با اشاره به این که تیم هلال‌احمر به مدت سیزده سال در سطح مسابقات استانی و کشوری شرکت می‌کند، گفت:« وقتی تیمی می‌خواهد وارد رده‌های استانی و کشوری شود نیاز به حمایت همه‌ی مسولین و مردم دارد. تیم هلال‌احمر در رده‌ی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در طول این سال‌ها به موفقیت‌ها و مقام‌های چشم‌گیری دست پیدا کرده که به نوعی باعث الگو شدن و ترغیب و تشویق دیگر ورزشکاران و فوتبال‌دوستان شهر شده است. من در طول این سیزده سال خاطرات تلخ و شیرین زیادی از برگزاری مسابقات و بازیکنان دارم که تلخ ترین آن‌ها شکستگی پای دو نفر از بازیکنان حین بازی بود و یکی از خاطرات شیرین هم به سلامت برگشتن بازیکنان تیم از سفر کربلا بود وقتی که شنیدم بمبی جنب هتل بچه‌ها منفجر شده اما آن‌ها حرم بودند و همگی سالم برگشتند.»
وی از خانواده‌های بازیکنان، حامیان، خیرین ، پیشکسوتان، رسانه های محلی ، کمیته برگزاری مسابقات، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، امدارگران جمعیت هلال احمر، کمیته داوران، سرپرستان و مربیان باشگاه‌های سطح شهر و مسولین تشکر کرد.

helal ahmar8
احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان نیز بیان داشت: « سال ۹۴ با همکاری مسولین و ورزشکاران ما موفقیت‌های زیادی در بحث فوتبال داشتیم. شهرستان گراش در این رشته در صدر استان قرار دارد. تیم نوجوانان و جوانان توانستند به مقام اول دست یابند و تیم امید مقام سوم را از آن خود کرد. همچنین تیم بزرگسالان نیز به مقام ششم رسید. ما امسال میزبانی مسابقات امید را داشتیم که تیم هلال احمر از گراش صعود کرد. در بخش فوتسال بانوان نیز میزبانی را برعهده داشتیم و برای اولین بار تیم فوتسال بانوان به مرحله‌ی بالاتر صعود کرد. تیم شهدا نیز جز چهار تیم برتر به مرحله‌ی بالاتر صعود کرد و همه‌ی این‌ها در لیست افتخارات ما ثبت شده است. من از فرماندار شهرستان می‌خواهم تا در زمینه‌ی احداث خوابگاه ورزشکاران اقدامات لازم را انجام دهند.»
غلامرضا محسنی، رییس جمعیت هلال‌احمر از دیگر سخنرانان بود او اظهار داشت: « شما جوانان افتخار ما هستید نه تنها در مجموعه هلال‌احمر که در کل کشور عناصر ارزشمندی شناخته شده‌اید. و نه تنها در بخش ورزش بلکه در طرح‌های مختلف هلال‌احمر ازجمله طرح امداد و نجات که در شروع سال جدید انجام شد حضور فعال داشتید که جای تقدیر و تشکر دارد. من از خانواده‌ها و مسولین نیز قدردانی می‌کنم چرا که اگر حمایت آن‌ها نبود این اتفاق‌های خوب و این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.»

helal ahmar22

فرودی ، فرماندار شهرستان بعد از قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه و خیرمقدم به مهمانان گفت:« یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها بحث تربیت است. همه‌ی خانواده‌ها و جوامع می‌خواهند انسان‌های موفقی را در جامعه تربیت کنند. هر انسانی دوست دارد فرزندش برای جامعه مفید باشد. تربیت به عوامل متعددی بستگی دارد به تعبیر روانشناسان و جامعه‌شناسان یکی از این عوامل وراثت است اما این همه‌ی عوامل نیست ومحیط و جامعه نیز بر تربیت تاثیر دارد. و عامل دیگری که نقش زیادی بر روی جسم، روح و اخلاق افراد دارد بحث تربیت بدنی و ورزش است. اگر ورزش را گسترش دهیم بسیاری از معضلات اجتماعی حل می‌شود. ما توقع داریم ادارات نیز هر کدام تیمی داشته باشند هر چند تیم داری کار سخت و پرهزینه‌ای است اما می‌بایست از ورزش و ورزشکاران حمایت کرد و به همین دلیل در بخش اعتبارات بیشترین اعتبار به ورزش اختصاص داده شده است.»
هنرپیشه هدف از حضور خود در این مراسم را تقدیر و تشکر از مجموعه فوتبال شهرستان عنوان کرد و در ادامه گفت:« اتفاق‌های خوبی در سال۹۴ در این شهرستان افتاد میزبانی از مسابقات مختلف و کسب مقام که همه و همه نشان از پویایی و زنده بودن فوتبال در شهرستان است. این اتفاق زمانی می‌افتد که مجموعه‌ای کارش را درست انجام دهد. قطعا بازیکنان تلاش کردند و یک مجموعه‌ی خوب این مساله را مورد حمایت قرار داد. نقطه‌ی قابل اتکا در شهرستان نیز حمایت فرماندار است که ورزش را در اولویت کاری قرار داده است. این پیروزی‌ها در تاریخ ثبت خواهد شد. با وجود قرار داشتن در منطقه گرمسیر هم در فوتبال و هم در زمینه‌ی فوتسال دراستان حرف برای گفتن دارید و جز تیم‌های برتر هستید.»

forodi

حجت عابدی، مسول روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر در مورد برگزاری این همایش توضیح داد: «دومین همایش تجلیل از افتخار افرینان و قهرمانان تیم هلال احمر با حضور مسولین شهرستان و استان برگزار شد در این همایش قرار شد از بازیکنانی که در سال ۹۴ در باشگاه هلال احمر فعالیت داشتند و به مقام برتر و قهرمانی دست پیدا کردند و کسانی که به نحوی با باشگاه هلال احمر همکاری و حمایت داشتند تقدیر شود. اما در باشگاه هلال احمر ورزشکاران بزرگی در سال‌های قبل و نه چندان گذشته فعالیت داشتند که متاسفانه به دلایل گستردگی و کمبود منابع مالی و مشکلات وقت برگزاری مراسم نتوانستیم تجلیل کنیم که سعی بر این داریم به زودی با حضور بازیکنان پیشکسوت مراسم دیگری داشته باشیم تا بتوانیم ذره‌ای هر چند ناچیز از خدمات ارزشمند آنها تجلیل کنیم.»
وی افزود: «محدودیت وقت یکی از عوامل مهمی بود که نمی‌توانستیم در این مراسم از افراد بیشتری تجلیل کنیم.»

helal ahmar12(1)

قدردانی و اهدای لوح تقدیر و جوایز به بازیکنان، حامیان و مربیان و همچنین اجرای یک موسیقی سنتی توسط گروه وصال از دیگر برنامه‌ها بود. پخش کلیپ و فیلم از بازیکنان نیز با مجری گری احسان حسین‌شیری هیجان و نشاط این برنامه را بیشتر کرده بود.

در قسمت کادر فنی و مدیریتی از قاسم فرسوده به عنوان مدیر عامل، حجت عابدی به عنوان سرپرست تیم نوجوانان و مسول روابط عمومی باشگاه هلال احمر، سید جواد موسوی به عنوان مسول تدارکات و پشتیبانی، مصطفی حسینی به عنوان پزشک تیم، خلیل اغواری، مربی تیم بزرگسالان، صادق خلیل‌آزاد مربی تیم بزرگسالان سال گذشته، محمدجواد آذربادگان مربی تیم امید و جوانان، ابوالحسن غلامی، مربی تیم نوجوانان، مهدی چوبین، مهدی منفرد و علی افتادگان به عنوان تدارکات و عبدالرضا حسین‌پور به عنوان مربی مدرسه فوتبال تقدیر شد.

از بیست و هفت بازیکن تیم بزرگسالان هلال‌احمر؛ عبدالمهدی شمسی، مرتضی کمالی، سعید چترآبگون، غلامرضا جوکار، محمد جواد آذرایین، محمد رضا روزبه، علی یحیی‌پور، حسین خورشیدی، مصطفی رادمرد، خلیل کهندلی،مرتضی دانیالی، علی غلامی، ابوالفضل مبارکی، حمید رحیمی، سعید بلاغی، علی قاسمی‌زادگان، امید مرادی، محمد خوشرو، نادر بختیار، بهروزگنجی، مهدی انصاری، وحید حقیقی، فرهاد پزشک، مسعود روزبه، محسن چترآبگون، مرتضی چوبین و محمد علی بیدار.

شش نفر ازبازیکنان تیم امید هلال‌احمر حمید رضا بلوری، محمد امین وفایی فرد،احمد رضا یوسفی، مجتبی شیرشمسی، بهنام شیرشمسی، محمد فیروزی.

ازبیست و سه بازیکن تیم جوانان هلال‌احمر، احمد رضا محمودی، سید امیر حسن جهانبانی، علی زاهدی، رضا سوزنده، محمد اتشی، مهدی بخشی، فرزاد اذری، مهدی حسینی، رضا دانشور، مصطفی نظافت، امیر حسین حسن نژاد، محمد رضا درقه، مرتضی فانی لاری، محمد علی غلامی، ارمان کامیاب، مرتضی غیرتمند، سعید مهر اور، ابوالفضل فتحی، محمد حاجی‌‌نژاد، مجتبی چوپانی، پژمان امانتی، مجید غلامی زاده، محمد کهنسال.

و در نهایت از بیست و چهار بازیکن تیم نوجوانان هلال‌احمر محسن محمدی، ابراهیم کامیاب، محمد علی کرباسی، مهدی غلامی ( بازیکن نوجوانان در سال ۹۳)، سعید آذرکیش( بازیکن نوجوانان در سال ۹۳)، امیر اکبری، محمد جواد غفاری، مهدی مهیایی، مهدی محمدی، امیر حسین فتحی، آرمین جمالی، سید یحیی مجلسی، منصور سروش، فرزاد پورشمسی، محمد امین هنر، علی اکبر فرودی، عباس اسماعیلی، حسین کشاورز، علیرضا زارعی، محمد رضا برازش، حمید رضا پاکسرشت، امیر حسین فانی لاری، امیر حسین رحمانیان، محمد کاظم روستاییان نیز قدردانی شد.

محمد رستم‌پور و محمد‌رضا آرمان‌مهر در  بخش فنی و تصویر و صدا و اداره فرهنگ و ارشاد نیز در اجرای این برنامه همکاری داشتند.

helal ahmar5

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

  1. با سلام؛
    جناب (محمد)
    حتی اگر کسی هم از شما بزرگوار قدر دانی نکند اجر شما نزد خداوند زائل نخواهد شد.حقیر به نوبه ی خود هم به عنوان همشهری و هم بازیکن از شما تشکر میکنم چرا که خود نیز بیش از یک ده و نیم نوک حمله تیم بودم و کاملا فرمایش شما رو درک میکنم.سرفراز باشید

  2. باسلام،ضمن تبریک به اعضای تیم پیروزی علی الخصوص دوستان گلم اقایان مهدی چوبین،ابوالحسن غلامی،خلیل کهندلی??

    لاذم به ذکر است در متن مسؤل تدارکات تیم نوشته شده سید جواد معصومی که اشتباه میباشد

  3. منم به نوبه خودم به عزیزان و دوستانم در مجموعه هلال احمر تبریک و خسته نباشید می گم و امیدوارم در مراحل بعدی نیز موفق باشند و شاهد حضور جوانان و نوجوانان این تیم در رده های ملی باشیم.

  4. با سلام جناب آقای فرودی فرماندار محترم فرموده اند بیشترین اعتبار به ورزش اختصاص دارد ایا اینجور است که ایشان می فرماید؟ به نظر بنده اگر اشتباه نکنم بیشترین اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top