بستن

فوتبالی‌ها در جلسه/ هنوز وضعیت لیگ فوتبال گراش مبهم است

حضور تیم هلال احمر در لیگ دسته اول گراش و ادغام لیگ‌های دسته اول و دوم مهمترین چالش‌های پیش‌روی هیات فوتبال برای آغاز مسابقات فوتبال باشگاهی گراش است. جمعه ۲۶ خردادماه فوتبالی‌ها در جلسه‌ای این مسائل را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات فوتبال گراش با حضور اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای هیئت امنا، مدیران باشگاه‌ها، رئیس هیئت فوتبال و کمیته‌های وابسته در محل دفتر اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن فراخواندن مسئولین و دست اندرکاران فوتبال گراش به تعامل و همفکری بیشتر و اشاره به جایگاه فوتبال گراش در استان گفت در دو دهه گذشته حضور پررنگ نمایندگان فوتبال گراش در فوتبال فارس به گونه ای بود که آقای زکی پور دبیر هیأت فوتبال استان اظهار داشت که گراش ریشه در فوتبال فارس دارد و این مهم محقق نگردید مگر در سایه همت و تلاش شما عزیزان. وی توجه به زیرساخت های فوتبال گراش و رده های مختلف سنی از فاکتور های مهم پیشرفت فوتبال شهرستان برشمرد و افزود تعامل و همدلی دست اندرکاران فوتبال می‌تواند روند پیشرفت فوتبال گراش را سرعت بخشد.

اکبری در پایان سخنان خود حاضرین در جلسه را به مشارکت و همکاری در برگزاری مسابقات و حمایت از تیم هلال احمر نماینده فوتبال گراش در لیگ برتر استان فراخواند. در ادامه جلسه مدیران باشگاه ها به ابراز دیدگاه های خود پرداختند.

حضور یا عدم حضور تیم هلال احمر نماینده فوتبال گراش در لیگ برتر استان در لیگ دسته اول شهر گراش یکی از مسائل مهم این روزهای فوتبالی‌هاست. آماده نبودن لیست برخی از تیم‌ها و همچنین نامشخص بودن تیم‌های لیگ دسته دوم از دیگر مسائل هیات فوتبال برای آغاز مسابقات است. در این جلسه مقرر شد هیئت فوتبال ظرف مدت یک هفته وضعیت برگزاری مسابقات دسته اول و دوم گراش را مشخص نماید. تاکنون قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام نشده است.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top