بستن

دیدار نوروزی معاون اورژانس کشور از اورژانس گراش

هفت‌برکه (گریشنا):  دکتر میعادفر، معاون فنی اجرایی اوژانس کشور، به صورت سرزده از بخش اورژانس و بخش‌های ویژه بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش و نیز اورژانس ۱۱۵ شهرستان گراش بازدید کرد. سرپرست دانشکده علوم پزشکی گراش نیز بازدیدی از واحدهای معاونت بهداشتی و مراکز بهداشتی درمانی در ایام نوروز داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، در این بازدید که یکشنبه‌شب، هشتم فروردین صورت گرفت، دکتر میعاد‌فر پس از بازدید از بخش‌های ویژه مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش، در اورژانس ۱۱۵ این شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان خدمات و ماموریت‌های نوروزی این اورژانس قرار گرفت.

دکتر علیرضا گلستان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش و رییس بیمارستان این شهرستان، ضمن خوش آمدگویی به دکتر میعادفر، مشکلات موجود در اورژانس ۱۱۵ را مطرح  و درخواست‌های این حوزه را از معاون اورژانس کشور بیان کرد. معاون اورژانس کشور پس از بازدید از اورژانس، دقایقی نیز در چادر اورژانس ۱۱۵ که در ورودی گراش نصب شده است حضور یافت و از زحمات نیروهای اورژانس قدردانی کرد.

bazdid1

بازدید دکتر حسن‌زاده از آمادگی مراکز بهداشتی گراش

سرپرست دانشکده علوم پزشکی گراش از واحدهای معاونت بهداشتی و مراکزبهداشتی درمانی در ایام نوروز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، دکتر حسن‌زاده، سرپرست دانشکده علوم پزشکی به همراه دکتر محمدی، معاون بهداشتی، روز دوشنبه، دهم فروردین سال جاری از واحدهای مختلف معاونت بهداشتی و مراکز بهداشتی درمانی بازدید کردند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در این بازدید ضمن تبریک سال نو، افزود: «به دلیل مشترک بودن واحدهای ستادی معاونت بهداشتی، فضای فیزیکی  که پرسنل در آن مشغول هستند مناسب نیست و این امر باعث نارضایتی کارکنان شده است.» وی در خصوص تامین ساختمان مناسب برای معاونت بهداشتی قول مساعد داد.

در این بازدید، مسئولین واحدها، ضمن معرفی خود، شرح وظایف و عملکرد خود را بیان کردند. دکتر حسن‌زاده در پایان بازدید گفت: «‌با توجه به این که در ایام نوروز اکثر ادارات به صورت فعال مشغول به کار نیستند و کارکنان سازمان‌ها در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند اما اکثر واحدهای معاونت بهداشتی علاوه بر واحدهایی که در ایام تعطیلات کشیک نوروزی داشته‌اند به صورت فعال مشغول به کار هستند از زحمات پرسنل حوزه معاونت بهداشتی تقدیر و تشکر می‌کنم.» وی برای همه کارکنان در این حوزه سالی پر برکت توام با سلامتی از خداوند مسئلت کرد.

11

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top