هفت برکه (گریشنا): ساعاتی دیگر تا شروع سال جدید باقی نمانده است. به همین مناسب فرودی، فرماندار شهرستان طی بیانیه‌ای آغاز سال نو را به همشهریان تبریک گفته و به مهمترین عملکردهای فرمانداری در سال ۹۴ نیز اشاره کرده است.

این بیانیه به شرح زیر است:

ز باغ ای باغبان ما را همی بوی بهار آید
کلید باغمان را ده که فردامان بکارآید
بهار امسال پنداری همی خوشتر ز یار آید
وزین خوشتر شود فردا که خسرو آشکار آید
بهار طبیعت از راه می‌رسد و صفحه‌ی جهان آیینه‌ی نمای قدرت خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق بسپارد.
اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید، عید کهن و فرخنده نوروز باستانی که یادگار نیاکان نیکنام و پیام‌آور دوستی و عشق و محبت و همراه با خرمی طبیعت است به رهبر عزیز ایران اسلامی و همه ملت بزرگ ایران و رییس جمهور با تدبیر و خردمند و مردم با سخاوت و مهربان شهرستان گراش تبریک می‌گویم. در سالی که گذشت با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و تدبیر رییس جمهور فرزانه قدمهای بزرگی در کشور در حوزههای مختلف، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برداشته شد که مهمترین آنها در حوزه خارجی به سرانجام رسید. برجام و حذف تحریم‌ها و تهدید‌ها در حوزه داخلی برگزاری موفق و شکوهمند انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بود که باعث شادی دل دوستان وناامیدی دشمنان و معاندان گردید.

در شهرستان گراش نیز با وحدت و همدلی و حمایت همه‌جانبه استاندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه محترم مرکز شهرستان گراش و مرکز بخش ارد، روحانیت معظم، مردم و خیرین بزرگوار و روسای محترم ادارات و نهاد‌های انقلاب اسلامی و دستگاه‌هایمحترم نظامی و امنیتی اقدامات ارزنده‌ای در راستای توسعه و آبادانی متوازن شهرستان شکل گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راه اندازی اداره تعاون روستایی، اداره گذرنامه، بهسازی قبور شهدا، اجرای طرح‌های‌ هادی وبهسازی روستایی در بخش ارد و روستای زینل‌آباد، فداغ، خلیلی،توسعه خط انتقال آب‌رسانی در گراش کلنگ‌زنی پروژه‌ی گازرسانی به بخش ارد، افتتاح سالن اجتماعات فرمانداری، شروع به کار پروژه‌های تعطیل شده از جمله مجتمع ورزشی محبی، مجتمع اداری، مسکن مهر، بهسازی میادین، معابر و خیابان‌های شهری و ده‌ها کار بزرگ و کوچک دیگر در اقسا نقاط شهرستان اشاره نمود. امید که در سال ۹۵ با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت و فرا رسیدن بهارشکوهمند بتوانیم کینه‌ها را از دل بزداییم و بدی‌ها را به خوبی، زشتی‌ها را به زیبایی، ناپاکی‌ها را به پاکی، ندانم‌کاری‌ها را به عقلانیت و تدبیر و ناامیدی‌ها را به امید بدل کنیم و با وحدت و همدلی و تدبیر و عقلانیت و بهره‌گیری از خرد جمعی در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان بکوشیم.

frodi