بستن

ثبت‌ نام داوطلبان هلال‌ احمر برای انتخابات

هفت‌برکه (گریشنا): مرحله نخست چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌ احمر در سراسر کشور و در تمام شهرستان‌هایی که شعب جمعیت هلال‌ احمر در آن دایر و فعال است، برگزار می‌شود.
به گزارش اداره‌ کل روابط‌ عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌ احمر، این انتخابات پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد. همه داوطلبان و اعضای فعال واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی، از تاریخ چهاردهم فروردین تا بیستم فروردین ۱۳۹۵ با مراجعه به شعب جمعیت در شهرستان، ضمن اعلام نامزدی خود، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ارائه کنند.

فرم تکمیل شده ثبت‌ نام برای نامزدی شورای اجرایی و بازرس جمعیت شهرستان، تصویر تمام صفحات شناسنامه در دو نسخه به علاوه اصل شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو) دو نسخه، به علاوه اصل کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی در دو برگ، تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت و یا هرگونه معافیت ازخدمت سربازی به علاوه اصل آن، گواهی سه سال سابقه کار اجرایی با تجربه مفید از مراجع ذی‌صلاح،چهار قطعه عکس ۴×۳ پشت‌نویسی‌شده، ارائه گواهی دو سال سابقه عضویت یا داوطلبی فعال جمعیت و گواهی سابقه کار در زمینه امور مالی جهت نامزدهای بازرسی از جمله مدارک لازم برای ثبت‌ نام است.

helalahmar1

دبیرخانه ستاد مرکزی اجرایی انتخابات جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که به منظور نهادینه کردن مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال و افراد نیکوکار و نوع‌دوست و خیرین در این موسسه خیریه و مردمی غیردولتی و فراهم‌ کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آن‌ها در ارکان تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر، مرحله نخست چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت در سراسر کشور و در همه شهرستان‌هایی که شعب جمعیت هلال‌احمر در آن دایر و فعال است، برگزار می‌شود. تمامی اعضاء و داوطلبان فعال واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت شهرستان، حق رای و انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال‌احمر شهرستان مربوطه را دارند.»
داشتن حداقل ۱۸ سال سن و دارا بودن حداقل شش ماه سابقه عضویت یا داوطلبی فعال در جمعیت هلال احمر از شرایط انتخاب‌کنندگان است.
اعضاء و داوطلبان فعال که می‌خواهند به عضویت شورای اجرایی، مجمع استان، هیأت مدیره، مجمع عمومی و شورای عالی درآیند و یا به عنوان بازرس انتخاب شوند باید دارای، تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند و به قانون اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت التزام داشته و همچنین آقایان داری کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت نظام وظیفه نیز باشند.
شرایط اختصاصی انتخاب شوندگان از مجمع شهرستان برای شورای اجرایی و بازرسان عبارت است از؛ داشتن حداقل بیست و پنج سال سن تمام، داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی یا معادل آن از مراکز معتبرآموزش عالی، داشتن حداقل ۳ سال سابقه کاراجرایی با تجربه مفید بر اساس مدارک و مستندات و با تأیید ستاد اجرایی انتخابات شهرستان، حداقل ۲ سال سابقه عضویت داوطلبانه در جمعیت.

helalahmar

 

3 نظر

  1. سلام چهارسال پیش هم رفتین رای دادیم وانتخابشون کردیم آیا فعالیتی داشتن؟
    اگه داشتن موثر بوده؟
    چرا هلال احمرگراش نسبت به سالهای قبل کم رنگتر وپس رفت داشته است.
    درصورت امکان گزارشی تهیه و به مردم اطلاع رسانی فرمایید .باتشکر

  2. تنها دلیلش ضعف مدیریت. من خودم امدادگر پایگاه بودم الان به خاطر میریتی که دارن دیگه چند مدتی نمیرم سر شیفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top