بستن

زیباترین عکس‌ها از زیباترین اسب‌ها در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): نفرات برتر مسابقه‌ی اسبان اصیل استان فارس که در تاریخ بیست و یکم اسفندماه در باشگاه فاضل برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش هیات سوارکاری شهرستان گراش، در بخش مادیان، رده‌ی سنی آیندگان؛ گلی از لارستان، شاهزده از جهرم و کیوت از گراش در رده‌ی سنی شش تا یک سال؛ دورا دورا اول شد، کهرناز عنوان دوم را کسب کرد و چشم سیاه سوم شد. در رده سنی یک تا دو سال فروغ از کوار، شاه پری از جهرم و توکا از لامرد مقام اول تا سوم را به دست آوردند. در رده‌ی سنی سه تا چهار سال؛ ساوینا از گراش، سولار از کوار و پرنسس از گراش مقام اول تا سوم را به دست آوردند. در رده‌ی سنی شش سال به بالا، عمل از لارستان، ماهرخ از گراش و طناز از گراش مقام اول تاسوم را به دست آوردند.

اما در بخش نریان و در رده‌ی سنی آیندگان اسب افسر به مالکت کیومرث تیموریه، اسب آتش ماهان به مالکیت امیر ماهان مهرابی از گراش و اسب راه‌زن به مالکیت حیدر سامانی موفق به کسب عنوان اول تا سوم شدند. در رده‌ی سنی شش ماه تا دو سال؛ اسب سپه سالار به مالکیت مسعود گذشته‌گان از لار اول شد و اسب یادگار سردار به مالکیت عباس کریمی از گراش به مقام دوم رسید.

در رده‌ی سنی یک تا دو سال نریان، اسب فرخ کوار به مالکیت علیرضا نبوی، اسب سپهر گراش به مالکیت امیر حسین فیروزی و اسب عقاب گراش به مالکیت عبدالحمید شوری به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند. در رده‌ی سنی دو تا سه سال اسب تک‌آور به مالکیت محمد فرح‌بخش از لار، اسب خیبر زندنیا به مالکیت حمید زندنیا از رفسنجان و اسب چکاوک به مالکیت جابر عباسیان مقام اول تا سوم را به دست آوردند. در رده‌ی سنی چهار تا شش سال؛ ژنرال از گراش به مالکیت مرتضی سلمانی، سالار از گراش به مالکیت اکبر آذربار، سالار ۲ یه مالکیت روزیتا فتحی از گراش، در ردهی سنی سه تا چهار سال؛ گرینوف از گراش به مالکیت اکبر آذربار، خیبر به مالکیت علی‌رضا عابد از شیراز و تاراج به مالکیت رضا زارع از کوار، در رده‌ی سنی شش سال به بالا؛ جاوید به مالکیت اسماعیل کارگر از جهرم، دلاور به مالکیت حاج غلامحسین عابد، کردیلا به مالکیت امیر مظفری از گراش عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

گرینوف از گراش به مالکیت اکبر آذربار، فرخ به مالکیت علی‌رضا نبوی از کوار و تکاور محمد فرح‌بخش از لار در بخش نریان عنوان قهرمان قهرمانان را به دست آوردند.

در بخش اسبان عرب وارداتی، رده‌ی سنی شش تا یک سال یاشار به مالکیت محمد فدایی اول شد و ونداد به مالکیت علیرضا فدایی به مقام دوم رسید. در رده‌ی سنی یک تا دو سال؛ ورسوز به مالکیت صالح فدایی اول شد،واگاس الماس به مالکیت عزیز آزاد مقام دوم را به دست آورد وفا حمامی به مالکیت حاج علی امینی عنوان سومی را به خود اختصاص داد و واویلا فدایی به مالکیت حاج احمد فدایی چهارم شد.

در بخش معرفی سلیمی عرب خون خارجی و خون خالص ایرانی ‌چهار اسب معرفی شدند. ماهور البری با اصالت عرب خون خارجی نام پدر، علی محمد البری، نام مادر، رزیتا به مالکیت اندیشه و طاهری، ذوالفقار میر یزد با اصالت خون خارجی نام پدر؛ برفین و نام مادر الوند پرستو به مالکیت زمانی. وسام‌الخیل با اصالت خالص ایرانی نام پدر؛ دماوند دزفول، نام مادر؛ طبچه به مالکیت حاج احمد فدایی، هرور با اصالت خالص ایرانی نام پدر؛ پاسارگار لرستان نام مادر؛ جیران kh، به مالکیت محدثه محمد زاده چهار اسبی بودند که در این بخش معرفی شدند.

عکس‌های مسلم پورشمسی را از این مسابقه را با هم می‌بینیم.

asban aseil7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top