بستن

۱۲۰ نفر در آماده‌باش نوروزی

هفت برکه (گریشنا): مانور آماده باش کلیه دستگاه‌های امدادی، راهداری، خدماتی و حفاظتی در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش حجت عابدی، این مراسم با حضور اصغر فرودی، فرماندار شهرستان، مهندس باقری‌فرد، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، فرسوده، معاون فرماندار و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد. اصغر فرودی، فرماندار و رییس ستاده تسهیلات مهمانان نوروزی شهرستان گراش با بیان این که تمامی دستگاه‌ها آماده برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند، گفت: «قریب صد و بیست نفر از نیروهای امدادی و خدماتی آماده هستند تا در ایام تعطیلات نوروز به مسافران نوروزی خدمات ارائه کنند.»

ستاد تسهیلات مهمانان نوروزی(فرمانداری)، اداره کل راه و شهرسازی لارستان، اورژانس، هلال احمر، شهرداری، بیمارستان، نیروی انتظامی و سپاه و همچنین پلیس راهور برای ارائه خدمات به مردم در ایام تعطیلات نوروز با هم مشارکت خواهند داشت.

noroz1

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. سلام
    خسته نباشید خدمت همه امدادگران نجاتگران پرسنل نیروی انتظامی و۱۱۵ و اداره راه
    ان شا الله همشه بیکار بیبار بمونید به حق علی . درسته خودتون حوصلتون سر میره ولی بیکاری شما شادی رو همه مردمه.
    سال خولبی داشته باشید

  2. از شهردار محترم تقاضای توجه به کارمندان فضای سبز و خدمات شهری رو داشته باشند، بن ۲۵۰ هزار تومانی رو به اعضای شورای شهر که ماشااله دست به دهنشون میرسه، میدین ولی به کارمندان بی بضاعت فضای سبز و خدمات شهری که بیشتر وظایف شهر از جمله تمیزی و فضای سبز رو دارند، نباید از این بن استفاده کنند. چرا این مشکلات در شهردارهای قبلی وجود نداشت ولی از شروع این شهردار این مشکلات گریبانگیر این کارمندان که سالیان سال در شهرداری فعالیت دارند شده است. از مسئولین شورای شهر و شهردار محترم تقاضای توجه به کارمندان فضای سبز و خدمات شهری رو داریم.

    بجای خرید این بادکنک ها که میلیون ها پول پای این خرج شده است و فقط واسه چند روز دوام آورد، می‌شود با این پول ها توجه بیشتری به این مجموعه شود.

  3. واقعاراست گفتی درددل کارگران زحمت کش فضای سبزوخدمات رو زنده کردی،بی عدالتی داره بیدادمیکنه ،وهیچ کس پاسخگوی این عزیزان نیست،کارگرانی بابیست سال سابقه وبیشترحقوقشون ازکارگرصفرکمتره،هیچ کدوم ازکارگراامنیت شغلی ندارن،معلوم نیست فرداسرکارشون هستن یانه،ازمسولین تقاضای رفع مشکل این عزیزان روداریم،ومن الله توفیق

  4. بد نیست پارک شهر جهت استقرار مسافرانی که خود با چادر جهت اسکان اقدام میکنند.در نظر گرفته شود و نیروی انتظامی و امداد و راهنمای مسافران نوروزی علی الخصوص اماکن دیدنی شهرستان نیز در این پارک مستقر شوند.
    برگزاری جشنواره بازی های محلی و نمابشگاه صنایع دستی نیز در پارک جالب میشود.
    تعبیه سکوی نماز ویا مکاتی به عنوان نماز خانه نیز زیبنده خواهد بود که در پارکها وجود داشته باشد.مسجد پارک شهر که یا تعطیله یا انجمن ان ای در آن برگزار میگردد.
    روشنایی قسمت عقبی پارک شهر هم کم است.

  5. بندگان خدا کارمندان فضای سبز …. تا زمانی که نرفته بودن تحت نظر پیمانکار با اینکه از لحاظ مالی ضعیف بودن ولی باز هم قانع بودن … الان که این شرکت که پیمانکار فضای سبز شده بچه های فضای سبز خیلی گله مند هستن ..یکی به داد این بنده های زحمت کش خدا برسه…. متاسفانه تو مملکت ما مخصوصا تو گراش اگه پول داشته باشی عضو جامعه به حساب میای
    ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top